آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

همه را بخشیدی....(رمضان 1392)

1392/4/18 19:25
365 بازدید
اشتراک گذاری

پهن شد سفره ی احسان، همه را بخشيدی

باز با لطف فروان همه را بخشيدی

ابر وقتی كه ببارد همه جا می بارد 

رحمتت ريخت و يكسان همه را بخشيدی

گفته بودند به ما سخت نميگيری تو...

همه ديديم چه آسان همه را بخشيدی

يك نفر توبه كند با همه خو ميگيری

يك نفر گشت پشيمان همه را بخشيدی

اين گنهكاری امروز مرا نيز ببخش

تو كه ايام قديم ، آن همه را بخشيدی 

حيف از ماه تو كه خرج گناهان بشود

تو همان نيمه ی شعبان همه را بخشيدی

داشت كارم گره ميخورد ولی تا گفتم

" جان آقای خراسان " همه را بخشيدی

بی سبب نيست شب جمعه شب رحمت شد

مادری گفت "حسين جان " همه را بخشيدی 

          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان طه
18 تیر 92 21:33
چه شعر زیبایی بود

گلم التماس دعا دارم


خواهش میکنم...
چشم...شما هم مارو دعا کنید
خاله پارمیدا
20 تیر 92 18:44
گل]پیامبر اسلام فرمود هرکه روزه دار مومنی را افطار دهد ثواب ۱۰۰ حج بر او نوشته میشود همچنان منتظر تماس شما هستیم !نی نی ما تو مسابقه شرکت کرده اگه لطف کنید و بهش رای بدید ممنون میشم کد 269 را به 20008080 ار سال کنید
زهرا(✿◠‿◠)
21 تیر 92 3:36
سلام عزیزم...
خوبین؟
طاعاتتون قبول باشه ان شاللا
قربون گل پسرم برم.....چقد بزرگ شده ماشاللا


سلام ممنونم....
نماز و روزه شما هم قبول باشه.
سلامت باشین
فرشته
22 تیر 92 14:48
سلام ابجی جونم ممنون از لطفت و دعای قشنگت

میگم این تبلیغات گوشه ی چپ وبلاگت جریانش چیه ؟


سلام عزیزم خواهش میکنم....
این مال خود سایته...خودشون میزارن.
فرشته
22 تیر 92 15:30
سلام گلم برای دعات میگم الهی امین

میگم یعنی مال niniweblog ؟؟؟؟؟؟


سلام
آره عزیز.....
فرشته
22 تیر 92 15:47
قربونت گلم ممنون جواب دادی

روز خوش


خدا نکنه عزیزم...
خواهش میکنم....
فرشته
22 تیر 92 21:43
سلام گلم من اهل یزدم


سلام ممنونم
منصوره.الف
24 تیر 92 8:37
سلام دوست عزیز، طاعاتتون قبول، متشکر از اینکه ما رو لینک کردید، شما هم با افتخار لینک شدید


سلام ممنونم....
خواهش میکنم...
از شما هم بابت لینک ممنون
مامان نفس طلایی
24 تیر 92 12:50
سلام عزیزم ... این روزا خیلی التماس دعا دارم ... طاعات قبول


سلام عزیزم...چشم محتاج به دعاییم.....
ممنونم
فرشته(نی نی خودم)
15 مرداد 92 18:04
آپ کردن


چشم