آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

به بهانه میلاد پر منّت رهبرم

1392/4/24 6:57
408 بازدید
اشتراک گذاری

به بهانه میلاد پُر منّت رهبرم؛24/ تیرماه/ 1318

ای دو چشمانت چراغ شام یلدای همه
آفتاب صورتت خورشید فردای همه

ای دل دریایی‌ات کشتی نشینان را امید
وی نگاه روشنت فانوس دریای همه

ای بیان دلنشینت بارش باران نور
وی کلام آتشینت آتش نای همه

خنده‌های گاه‌گاهت خنده خورشید صبح
شعله لرزان آهت شمع شبهای همه

قامتت نخل بلند گلشن آزادگی
سرو سرسبزی سزاوار تماشای همه

گر کسی از من نشانی از تو جوید، گویمش
خانه‌ای در کوچه باغ دل، پذیرای همه

لاله زار عشق یکدم بی گل رویت مباد
ای گل رویت بهار عالم آرای همه

**************************************

لطف خدا به مردم دنیا ارائه شد،یک باره شوره زار زمین باغ لاله شد،پس کوچه های خاکی مشهد پر از شعف،خورشید شهر خامنه هفتاد و چهار ساله شد.

میلاد امام خامنه ای مبارک.

سلامتی وجود نازنینشان صلوات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

منصوره.الف
24 تیر 92 8:32
اللهم احفظ قائدانا الخامنه ای


انشاالله....
علامه كوچولو
24 تیر 92 8:39
اللهم صل علي محمد و ال محمد
علامه كوچولو
24 تیر 92 8:43
اما ميدونستين اين تاريخ واقعي نيست:

تاریخ قمری صحیح تولّد رهبر حکیم انقلاب، 28 صفر 1358 هجری قمری است و با پیگیری از مرکز تقویم مؤسسه فیزیک دانشگاه تهران، مشخص ميگرددد ایشان چهارشنبه 29 فروردین 1318 متولد گردیده‌اند... پیشتر هم شنیده می شد که امام خامنه‌ای، تاریخ تولّدی که برایشان نقل می‌شود را نادرست خوانده بودند، اما درشناسنامه ایشان همان تاریخ قید شده بود.


آره منم اینو تازه شنیدم...

حالا چه اشکال داره ما دوتا
تاریخ رو تبریک میگیم!؟
من اون تاریخ نمیدونستم ولی اگه اطلاع داشتم حتما اون موقع هم میزاشتم!




مامان طه
24 تیر 92 10:30
سلام گلم میلاد اقا میارک

بروزم


سلام عزیزم
چشم.....
مامان نفس طلایی
24 تیر 92 12:49




مامان طه
24 تیر 92 18:17
گلم میشه رمز وبلاگ مهربان فاطمهرو بم بدی؟

من گمش کرده بودم


عزیزم پیداش کنم برات میزارم
مامانی
25 تیر 92 3:30
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدین . من هم میلاد آقا رو به شما تبریک می گویم.


سلام عزیزم
ممنونم...
آسمونی*مامان سیب بهشتی*
25 تیر 92 9:52
سلام خانومی...خوبی؟ کم بیدایی؟
بفرما خصوصی


سلام عزیزم
ممنونم...حتما میام پیشت
فرشته
25 تیر 92 12:10
سلام ابجی جونم

ایشالا خدا نگهش داره صلوات فرستادم


سلام آبجی عزیزم...
ممنونم....انشاالله دعای خیرش پشت سرمون باشه.
سودابه
28 تیر 92 0:42
تولدشون مبارک بر همه ایرانیان پاک سرشت.سلام.نوه گلم محمد متین در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اما من قبلا با همراهم به نی نی های دیگه رای دادم لطفا شما بهش رای بدین کد ش683است که باید به شماره 20008080200ارسال بشه قبلا از رایتون سپاسگزارم به خونه وب من و نوه های گلم تشریف بیارین خوشحال می شیم.
فرشته
28 تیر 92 1:07
سلام ابجی جونم ایشالا خدا قبول کنه اره بزرگترین چها دهست

میگم احتمالا یه ختم صلوات برای حضرت خدیجه بزارم فردا


سلام عزیزم....
چشم میام پیشت...
منصوره.الف
28 تیر 92 15:03
سلام دوست عزیز با چند آموزش هنری و آشپزی و ..... بروزم


سلام چشم حتما خدمت میرسم
فرشته
28 تیر 92 17:55
سلام ابجی جونم ایشالا صلوات ها قبول باشه


سلام عزیزم
سلامت باشی گلم
فرشته
28 تیر 92 17:56
اره خدایی وحشتناک بود منم اول بار خوندمش یکم ترسیدم بعد گفتم بزارم تو وبلاگ همه بخونن


فقط باید بگیم:اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
مامان نرگس
29 تیر 92 10:15
اللهم احفظ قائدانا الخامنه ای


انشاالله....
مامان طه
29 تیر 92 13:00
بروزم عزیزم بیا


چشم خانمی....
مامان نرگس
30 تیر 92 17:57
رمز خصوصی عزیزم


ممنونم
فرشته
31 تیر 92 3:30
سلام ابجی ! کوچولوی نازت خوبه ؟

اره سلامتی از همه چی بهتره

ممنون که میای و مطالب میخونی


سلام عزیزم خداروشکر خوبه
خواهش میکنم آبجی جونم....
فرشته
31 تیر 92 13:36
سلام گلم انشاالله علی اکبرجان پرچم دار آقا باشند
وبت هم عالیه


سلام عزیزم
انشاالله.....
ممنون که بهمون سر میزنی
فرشته
1 مرداد 92 5:17
سلام عزیزم من فرشته وبلاگ (نی نی خودم هستم) ادرس گذاشته بودم اما انگار نیومده بوده
niniekhodam.niniweblog.com


سلام ممنونم....
مامان طه
2 مرداد 92 8:15
سلام عزیزم بروزم بیا


سلام چشم خانمی
مامان نرگس
2 مرداد 92 11:31
ممنون از اینکه توجه کردین برام دعا کنید تو این ماه عزیز و برای نی نی کوچولومون و برای نرگس خانمی نازم


سلامت باشین عزیزم....
فرشته
2 مرداد 92 18:10
سلام ابجی خانم من متاسفانه نتونستم بیام چون موس خرابه

ممنون که یادم میکنی


سلام عزیزم.....
خواهش میکنم...
فرشته
2 مرداد 92 18:50
نماز وروزه های شما هم قبول باشه

اره کاش همه برامون یکسان بودند

از امروز تا عید فطر تونستی حدیث کسا بخون


انشاالله خدا قبول کنه.....
انشاالله سعادت داشتم،چشم....