آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

20 ماهگی و جشن نیمه شعبان

1392/4/2 20:38
451 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل پسر مامانی  

ولادت با سعادت سرو باغ احمدی،آینه ی محمدی حضرت علی اکبر و روز جوان مبارک قلب قلب

زندگیم باید مامانیو ببخشی که دیر برات گذاشتم انشاالله برات جبران میکنم

پسر گلم میدونی این چیه؟؟؟؟

کیکیه راهنمایی میکنم....

 

کیک2

جوجه ی من این کیک رو دو سال پیش روز ولادت حضرت علی اکبر گرفتیم....

حالا چرا عدد شمعش "صفره"؟؟؟؟

چوووون هنوز شما تو دل مامانی بودی......منو بابایی تصمیم گرفتیم که هرسال علاوه بر سالروز تولدت این روز رو هم جشن بگیریم.

این عکس هم مال پارساله..... برای دیدن پست پارسال اینجا کلیک کن

پارسال

اما امسال متاسفانه نشد اما حتما تو چند روز آینده حتما جبران میکنم

5شنبه 30 خرداد روز ولادت حضرت علی اکبر رفتیم جشن این عکس مال وقتیه که داشتیم میرفتیم

علی

علی اکبر

علی اکبرم

قند عسل مامانی  ماهگیت مبارک

 

خدایا شکرت که 20 ماه لایق مادر بودن دونستیم.....

پسرم ماشاالله هر روز داری شیرین و شیرین تر میشی و دوست داشتنی تر.مامان و بابا خیلی دوستت دارن.اما بعضی وقتا خیلی اذیت میکنی واقعا آدمو کلافه میکنیکلافه کلافه

عزیزم فردا خونه باباجون اینا(بابای بابایی)جشن نیمه شعبان دارن....     

 انشاالله عکسای مراسم رو میزارم

یادش بخیر 3 سال پیش شب نیمه شعبان عروسیمون بودقلب

 

 

مزرعه ی عاشقان به بار می آید

 گریه ی ما یک زمان به کار می آید

این دل پاییزیم علامت خوبی است

بعد خزان نوبت بهار می آید

پای برهنه کنار جاده نشسته ام

منتظرم یعنی آن سوار می آید؟

اهل کرم بر فقیر سخت نگیرند

مطمئنم با دلم کنار می آید

حرف بزرگان ما دوتا شدنی نیست

او که بگوید سر قرار می آید

بافتن شعر ما به خاطر یار است

خب چه بگوییم به جای( یار می آید)

 عید نیمه ی شعبان مبارک باد

این عکسای دختر عمه ها و پسر عمه ها و پسر عموی علی اکبر هستن.به ترتیب سن گذاشتمشون.

 

پویا و سینا پسر عمه ی علی اکبر

هستی و حسین دختر عمه و پسر عمه ی علی اکبر

امیر ارسلان پسر عموی علی اکبر

علی اکبر پسر عمه ی علی اکبر

نی نی ها

 فراموش نشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مطلع عشق
2 تیر 92 16:30
سلام مامانی گلم......

عید پر نور میلاد آقاجانمون بر شما و گل پسری مبارک

مامانی امشب ما رو هم خیلی دعا کنید....
ویــــــــــژه....

حاجت خاص دارم ها

سلام خانمی...
ممنونم عید شما هم مبارک
چشم...شما هم ما رو دعا کنید
مامان ثنا
2 تیر 92 19:37
سلام عزیزم. میلاد امام زمانمون رو تبریک میگم. ایشالله که هر چی عیدی دوست دارید امام بهتون بده.
ممنون که سر زدی. به ما هم رمز میدی؟


سلام عزیزم
منم تبریک میگم....
عزیزم رمزو بر داشتم...
پرهام ومامانش
2 تیر 92 22:32
___*##########* __*############## __################ _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________=########################## __________######################## ___________*##################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________=#######* _________________###### __________________#### __________________### ___________________#
مامان حسین جون
2 تیر 92 23:06
جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند

نام مهدی صد هزاران درد درمان می کند

مدعی گوید که با یک گل نمی آید بهار

من گلی دارم که دنیا را گلستان می کند

اللهم عجل لولیک الفرج

عیدتان مبارک والتماس دعا



ممنونم عید شما هم مبارک
هدیه گلی
3 تیر 92 1:11
سلام عزیزم . تولد 20 ماهگی شازده پسر مبارک . امیدوارم جشن 120 سالگیشو بگیری .ولادت امام زمان هم مبارک باشه . ایشاله تا زنده ایم ظهورشو ببینیم


سلام ممنونم....
بر شما هم مبارک باشه ...
انشاالله.....
مامان نرگس
3 تیر 92 11:25
صبحدم پيك مسيحا دم جانان آمد
گفت برخيز كه آرام دل و جان آمد
سحر از پرده نشينان حريم خلوت
نغمه برخاست كه شاهنشه خوبان آمد

میلاد پر برکت صاحب الزمان(عج) مبارک باد.


ممنونم عید شما هم مبارک
منصوره.الف
3 تیر 92 14:39
صبحدم پيك مسيحا دم جانان آمد
گفت برخيز كه آرام دل و جان آمد
سحر از پرده نشينان حريم خلوت
نغمه برخاست كه شاهنشه خوبان آمد

عیدتون مبارک التماس دعا!

ممنونم عید شما هم مبارک

محمدمهدی
3 تیر 92 17:41
سلام ایام به کام
این عید بزرگ و نورانی برشماهم مبارک باشد
التماس دعا


سلام ممنونم
پرهام ومامانش
3 تیر 92 21:45
چه شود بیاید آن روز که به تو رسیده باشم / به هوای دیدن تو ز هوا رهیده باشم

همه عمر من به یاد تو گذشته نازنینا / نکند که من بمیرم و تو را ندیده باشم . . .

(به امید ظهورش ، میلاد آقا مبارک)


انشاالله....
مامان نفس طلایی
3 تیر 92 23:00
سلام بانو عیدتون مبارک ... چه کار زیبایی


سلام ممنونم...
خواهش میکنم
مامان حسین جون
4 تیر 92 18:34
سلام ممنونم ازینکه اومدین وبلاگمون
ایشالله گل پسرتون زنده وسلامت باشه و بشه یکی از سربازان امام زمان(عج)


سلام خواهش میکنم...
انشاالله....همچنین گل پسر شما
گلبرگ و گیسو
9 تیر 92 16:20
سلام دوست عزیز گیسو در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین.
فقط کافیه کد 302 را به شماره 20008080200 پیامک کنید.
هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل)
هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک است.در غیراینصورت رای محسوب نمی شود
مرسی از همراهی شما.
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$


سلام چشم
مامان طه
11 تیر 92 13:38
سلام عزیزم به وب پسر منم بیا خوشحال میشم

یاحق


سلام عزیزم
چشم....
مامان امیررضا
12 تیر 92 1:41
سلام خاله جون من تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردم بهم رای می دی؟
کدم 257 و شماره پیامک 20008080200


سلام خاله جونم....
چشم الان بهت رای میدم....
مامان ثنا
13 تیر 92 0:15
سلام خاله. به من رای میدی؟ به وبلاگم بیا. خوشحال میشم. ممنون


سلام عزیزم
من رای هامو دادم کاش زودتر میگفتی
ولی برات رای جمع میکنم.
مهدیه
15 تیر 92 8:37
سلام
عیدتون مبارک!
خانومی گرچه شما نمیای طرفای ما ولی ما همیشه این وبلاگ رو می خونیم و از خوندن خاطرات گل پسری لذت میبریم!
منتظرتونیم
بوس


سلام عزیزم....شرمندم
شما به بزرگی خودتون ما رو بببخشید....
انشاالله جبران میکنیم
ستاره زمینی
15 تیر 92 13:48



مامان طه
16 تیر 92 12:19
بسم رب الحق

سلام عزیزدلممممممم خوشحال شدم اومدی به وبلاگ پسرم

التماس دعا دارم گل پسرتو ببوس بازم بهمون سربزن

لینکت کردم خانومی

سلام خانمی.....خواهش میکنم..
چشم،شما هم گل پسرتو ببوس
منم لینکت کردم

مامان طه
16 تیر 92 14:27
خانومی بیا بروزما


چشم عزیزم
فرشته
17 تیر 92 13:42
خیلی ویژه لینک شدی


مامان طه
17 تیر 92 23:30
گلم میشه رمز وبت رو بهم بدی؟


رمز وبم؟؟؟
منظورت رمز پستامه؟؟
مامانی درسا
18 تیر 92 2:17
سلام به آبجی کوچیکه و پسر کچل 20 ماه مون ...... عزیزم همیشه خوش باشین از این کیک ها برش بزنید و کامتونو شیرین کنید میبوسمتون


سلام عزیزم
ممنونم همچنین شما....
مامان طة
18 تیر 92 7:37
رمز پست هایرمز دارت رو عزیزم. اگه خواستی


چشم عزیزم...
حتما...
فهیمه مامان سینا
18 تیر 92 16:35
سلام
20 ماهگیه علی اکبر جون مبارک...
چه کار خوبی...که هر سال تولد حضرت علی اکبر جشن مگیرین



سلام ممنونم....
خواهش میکنم
مامان طه
18 تیر 92 17:30
سلام گلم ممنونم از رمز ها

قربونت بشم علی اکبرم




سلام عزیزم خواهش میکنم....
خدانکنه خاله جون
مامان طه
18 تیر 92 18:21
خانومی بیا بروز کردیما


چشمممممم
فرشته
21 تیر 92 1:48
قربونت خانمی خدا رو شکر مامانم خوب شد ممنون از محبتت


خداروشکر عزیزم انشاالله همیشه سایشون بالا سرتون باشه....
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
7 مرداد 92 5:07
دوست عزیزم دلت میخواد تو قرعه کشی نی نی وبلاگ شرکت کنی اگه کد 199 رو به شماره 20008080200 ارسال کنی تو مسابقه شرکت داده میشی و کارت هدیه یک میلیون ریالی نیز دریافت میکنی حالا چی میگی رای میدی..؟؟ نمیخوای با این کار هم به من کمک کنی و هم شانس خودتو امتحان کنی ؟؟!!!!!!! با هر خط فقط یه بار میشه رای داد اما اگه تونستی با چند تا سیم کارت رای بدی که بهتر کمکتو فراموش نمیکنم عزیزم فقط لطفا بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای هامو داشته باشم
مامان سيد محمد سپهر
2 مهر 92 15:19
چه كار خوبي


ممنونم عزیزم