آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

سفرنامه ی قم و نوروز 1392

1392/1/27 15:52
753 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان Hello 
Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5

اول از همه 17 ماهگیتو بهت تبریک میگم ببخشید که دیر شد.

میخوام از اتفاقات چند روز آخر اسفند برات بگم:

خدا رو شکر حضرت معصومه طلبیدمون و تونستیم  برا سال تحویل قم باشیم.

26اسفند ساعت 2 ظهر حرکت کردیم به طرف قم.

27 اسفد تقریبا ساعت 4 صبح بود که رسیدیم.

28 اسفند همگی با هم ناهار رو بردیم پارک و اونجا کلی برا خودت بازی کردی.

 29 اسفد رفتیم جمکران بعد از نماز دعای توسل رو خوندن فکر کنم قشنگترین دعای توسل عمرم بود.اونجا هوا خیلی سرد بود و از اونجایی که ماشاالله خیلی فضولی همش توی حیاط راه میرفتی و اون شب سرما خوردی.

چهار شنبه 30 اسفند میخواستم برم حرم که بابایی گفت نمیخواد بری خیلی شلوغ میشه اذیت میشی.(منم که حرف گوش کناز خود راضی)موندم هتل.وقتی که دوستام اومدن هتل گفتن خوب کردی که نیومدی از بس شلوغ بود.

پنجشنبه 1 فروردین 1392 ساعت 3 ظهر حرکت کردیم به طرف اهواز.

جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 8 صبح رسیدیم اهواز.

راستی تا یادم نرفته بگم که 25 اسفند مامان جون(مامان بابایی) رفت کربلا.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

چون که رفتنمون به قم یه  دفعه شد وقت نکردم سفره هفت سین رو بچینم  وقتی اومدیم چیدمش و 5 فروردین به خاطر شهادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها)برش داشتم.

امسال نه ماهی داشتیم نه سبزهناراحت

ف

س

عکسای خونه تکونی علی اکبر و سفر قم ادامه مطلب....

تا دیدی در یخچال بازه و هیچی توش نیست رفتی توش

یخچال

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

وقتی داشتم کمد ها رو تمیز میکردم میومدی دستمال رو ازم میگرفتی و خودت تمیز میکردی

2

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

18 اسفند عروسی دوست بابایی(علی اکبر و محمد طاها)

فغ

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

0

0000

ب

اا

ل

ع

اینجا هم تور توپ رو گذاشتیم توی سرت

ب

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

جمکران

ث

ن

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

اینجا هم توی حرم هستی

 ی

عفه

ا

اینجا هم توی ایستگاه محمدیه قم هستیم منتظر قطار

6

5

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

انشاالله عکسای عید رو هم  توی پست بعدی میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

فاطمه مامان مطهره
27 فروردین 92 19:56

سلام عزیزه
خوشحال میشیم(من ومطهره جون) اگه رمزتونو بهماهم بدید



سلام عزیزم
انشاالله بعد کامل شدن رمزو بر میدارم
مامان امیر مهدی
27 فروردین 92 22:58
بعد از کامل شدن خبرمون کن
مامان امیر مهدی
27 فروردین 92 22:59
..ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ
مامان علی مرتضی
28 فروردین 92 14:18
سلام مامان علی اکبر خوبین؟طلای بی اجرت اینه که:مثلا من طلای خودمو که دارم به طلا فروشی میفروشم شما میرین واون طلا رو میخرید که دست دوم حساب میشه واین طوری اجرتش کسر میشه وارزونتر از طلای نو بهتون میدن.به طلافروشا بگین طلای دست دو میخوام کلی جلوتون انبار میکنن اگه آبشون کرده باشن میگن یکی دو روز دیگه بیا که معولا دارن ومیزارن زیاد بشن بعد آبشون میکنن.اگهآشنایی دارین که بخواد طلاشوبفروشه بگین پیشه طلا فروشی قیمت کنه وبهتون بفروشهچون اگه بده بهطلا فروشی وشما برین بخرید خود طلا فروشم یه مبلغ ناچیزی روش میکشه.مثلا 5 تومن.موفق باشین
مامان امیر مهدی
29 فروردین 92 17:03
سلام گلم رسیدن بخیر زیارت قبول .وای که چقدر دلم هوای قم کرده دوست دارم برم
عکسها هم عالی بودن


سام عزیزم...سلامت باشی.
انشاالله که هر چه زود تر بربد پابوسش.
خواهش میکنم.
مامان حسناسادات
30 فروردین 92 16:00
خاله جون 17 ماهگیت مبارک.
زیارت قبول.
ماشالا برا خودت کدبانویی هست خاله.
خسته نباشی با خونه تکونی


ممنون خاله جون
سلامت باشی عزیزم...
علامه كوچولو
1 اردیبهشت 92 9:03
سلااااااااااااااااام به به قم! خوش به سعادتتون زيارتها قبول ماشاءالله علي اكبر بزرگ شده خدا حفظش كنه
مامان محمد
1 اردیبهشت 92 10:11
سلام عزیزم زیارت قبول ، همیشه شاد و خرم برو خصوصی
فهیمه مامان سینا
1 اردیبهشت 92 13:52
17 ماهگیت مبارک علی اکبر جون عکسها هم همه خوشگل بودن مخصوصا اونیکه تو حرم نشسته یه عکس هنری هم ازش گرفتی ها... تور تو سرشو میگم !!
مامان علی
1 اردیبهشت 92 13:53
علی جون 17 ماهگی مبارک زیارت قبول
آتـی
1 اردیبهشت 92 16:59
خیلی جالب بودن مخصوصا در یخچال الهی فدایش بشم
مامان محمد طه سرباز كوچك اقا
2 اردیبهشت 92 14:32
سلام . پيشا پيش ميلاد حضرت فاطمه رو تبريك ميگم .اگه باهم اشنا بوديم حتما تو جمكران همديگر ميديديم .التماس دوعا
در انتظار ققنوس
8 اردیبهشت 92 15:53
گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟ گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟ گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟ گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟ گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟ گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟ گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام تو من...
مامان امیر مهدی
9 اردیبهشت 92 15:03
عزیزم کجایی نیستی؟؟؟؟؟؟ آپم بدو بیا
علامه كوچولو
10 اردیبهشت 92 8:46
جبرئیل آمده بود .. علی و جمله ملائک بودند .. و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت .. و خدا داشت ترنم می‌کرد !! در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ... نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود! ******************** سلام بانو! عيدت و روزت مبارك
مامان امیر مهدی
10 اردیبهشت 92 17:37
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی. موقع گل کردن عشق ورزیدنی. و در وقت پژمردن پرستیدنی ست!! پیشاپیش روزت مبارک ای گل زیبای خلقت. زن بودن کار مشکلی است مجبوری: مانند یک بانو رفتار کنی همانند یک مرد کار کنی شبیه یک دختر جوان به نظر برسی! و مثل یک خانم مسن فکر کنی! ای بزرگ هنرمند زمان، خسته نباشی... پیشاپیش روزت مبارک مامانی
مطلع عشق
11 اردیبهشت 92 8:30
سلام به مادر مهربان..... روزت مبارک مادر عزیز...... انشاءالله که سالیان سال سایتون با برکت بالای سر گل پسرتون باشه دعاگوتون بودم تحت القبة......
مامان شايان
11 اردیبهشت 92 14:07
در کنار نام پاک فاطمه جانماز عشق را وامیکنم دست حاجت را به عشق فاطمه رو به سوی نور بالا میکنم با قسم بر آبروی حضرتش آرزویت را تمنا میکنم روزت مبارک عزیزم
زهرا(✿◠‿◠)
13 اردیبهشت 92 6:48
ای جونممممممم... عاشق عکساش توو زمین فوتبالم!
زهرا(✿◠‿◠)
13 اردیبهشت 92 6:48
روزت مبارک عزیزم!
مامان آرشیدا کوچولو
15 اردیبهشت 92 0:25
مامانی عزیز شما هم به جشن ما دعوت شدی... قراره همه نی نی وبلاگی های اهوازی دور هم جمع بشیم . هدف جلسه اول آشنایی با هم و جلسات بعدی تشکیل کلاس های خلاقیت مادر و کودک خودمونی برا بچه هاست توی پارک چوبی ... اگه دوست دارید شرکت کنید توی قسمت پرسش و پاسخ آمادگی تون رو اعلام کنید یا به وبم بیایید عزیزم .
مامان ابوالفضلم
15 اردیبهشت 92 16:06
سلام دوست وبم قبل از هر چیز باید بگم که این مدت رایانه ی ما دچار مشکلات فنی زیادی شده بود و متاسفانه نتونستم بیام پیشتون شرمنده ی روی ماه علی اکبرومامان گلش.اتفاقن ما هم رفته بودیم قم البته قبل از عید .ماشاالله گل پسرمون مردی شده .خیلی دلمون تنگ شده بود اولین وبی که اومدم شما بودید گفتم ببینم این مدت چه خبرا بوده .به به پسرمون ورزشکارم شده ماشاالله.
منصوره.الف
18 اردیبهشت 92 0:43
سلام بر شما مادر گرامی با راهکارهای عملی و مطالب گوناگون در باب تربیت فرزندان مهدوی در خدمتم. منتظر حضور و نظرات سازنده شما هستم. در صورت تمایل به تبادل لینک لطفا اطلاع دهید.