آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

آتشی در جگر خود یله دارم، فضه!(فاطمیه دوم)

1392/1/26 14:56
399 بازدید
اشتراک گذاری

آتشی در جگر خود یله دارم، فضه!

باز از شهر مدینه گله دارم، فضه!

یاس در آتش و آن یار تحمل کرده است

داغ عشق است که بر پیرهنم گل کرده است

خصم می خواست که در کوی علی ننشینم

پهلو آزرد که پهلوی علی ننشینم!

با همین زخم جگر سوز برون خواهم زد

معرکه گرم جنون است؟ به خون خواهم زد

آه برخیز کنون رزم به پا باید کرد

از علی بند در این مرحله وا باید کرد

گرچه سرگرم جنون است سراپا دشمن

صادقانه سخنی هست مرا با دشمن

دست از پشت ببندید شب و شیطان را

شاد سازید دل هند و ابوسفیان را

جگر حمزه از این قوم شکافی خورده است

پس عجب نیست به بازوم غلافی خورده است

شادمانید از این کرده ی خود، می دانم

آخر این بود تلافی اَُحد می دانم

عبد اسلام همان است که سلمان باشد

نه که در پشت در مکّه مسلمان باشد

چند بر این پل فرسوده قدم بگذارید؟

یا در این راه نفرموده قدم بگذارید؟

پر جبریل امین شعله ی سرکش دارد

بوسه گاه نبی اکنون گل آتش دارد

سپر ناله به همراه دلم دارم من

ذوالفقاری به کف از آه دلم دارم من!

جان متاعی است به بازار حق ارزان بدهم

بگذارید که در راه علی جان بدهم

بشکنید آه مرا دست، علی را مبرید

ای زعصیان همه سرمست، علی را مبرید

تا کنون آینه صبر پیمبر باشم

وای اگر رو به سوی قبر پیمبر باشم!

وای اگر صفحه ی پیشانی پر چین بکنم

ایها الناس! بترسید که نفرین بکنم!

این سپاسی است که از دست دعا باید کرد

قنفذ این ناله ی زهراست حیا باید کرد!

 

جواد محمد زمانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان حسناسادات
26 فروردین 92 19:45
سلام عزیزم
واقعا شرمنده که نشد بیام روضتون.حسنا بیرون که میریم خیلی اذیت میکنه.به خاطر همین زیاد بیرون نمیرم.
اس ام اس هم دادم ولی متاسفانه نیومد.
ایشالا سعادت داشتیم حتما سال دیگه خدمت میرسیم
راستی عکسای علی اکبر جونی رو بزار ببینیم این گل پسرو


سلام عزیزم دشمنت شرمنده
اشکال نداره...میدونم چی میگی
انشاالله...
چشم تو فکرش هستم که بیام بذارم
در انتظار ققنوس
27 فروردین 92 16:45
نگذاریم صدای دنیا ما را از شنیدن صدای ” خدا ” باز دارد . .
مامان محمد
27 فروردین 92 19:13
برو خصوصی


ممنون
سایدونه یه دونه
15 خرداد 92 1:33