آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

سال نو مبارک 1392

1392/1/2 12:57
346 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدای من یک سال گذشت...

هرچه کردم"دیدی"و هر چه بخشیدی و عفو کردی"ندیدم"

 

خدای من!

هراسان شدم،پناهم دادی...

بیمار شدم،شفایم دادی...

آرامش و امنیت که رسید،پناه و طبیبم را از یاد بردم.

 

خدای من!

یک سال گذشت و چهار فصل و دوازده ماه و سیصد و شصت و شش روز....

چگونه است که رهایم نمی کنی و چگونه است که هرگز و هرگز از تو نا امید نمی شوم.

این چه رسم خدایی است!؟

 

خدای من آوای ملکوتی

یا مقلب القلوب و الابصار

می آید....

تو مرا میخوانی که بخوانمت؟

این منم با حسرت سالهای رفته...

یا مدبر الیل و النهار

این منم با هزاران امید به سالهای پیش رو.

یا محول الحول و الاحوال

خدای من!

بندگی ام را بپذیر و التماس مرا بشنو:

حول حالنا الی احسن الحال

خوب من،بوی عطر تحویل می آید...

چه مبارک تقدیری....

 یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

و امسال هم تمام شد.....

یک سال دیگر هم رفت،یک بهر دیگر هم به عمرمان اضافه شد و ....تو را ندیدیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی طهورا
10 فروردین 92 20:40
سلام

سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک

انشالله سالی پر از خیر و برکت را سپری کنید
در پناه مولا باشید

التماس دعا


سلام همچنین شما...
سجاد
16 فروردین 92 22:06
سال نو مبارک پیش سجادکوچولو هم بیاین


چشم حتما میام....