آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

رونمایی از ضریح آفتاب ...

1391/12/20 0:05
369 بازدید
اشتراک گذاری

 

http://www.farhangnews.ir/sites/default/files/content/images/story/12-10/09/8681-29409.jpg

 

آقا مبارکت باشد اما بگویم ...

میشد نوشت روی ضریح جدید تو ...

یک سنگ قبر هم که ندارد حسن ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان مهربان فاطمه
20 اسفند 91 1:57
سلام خانوم...رمز رو خصوصی براتون گذاشتم...بسم الله


سلام،ممنونم...
مامانی درسا
21 اسفند 91 4:06
عزیزم بعضی از پستات آدمو منقلب میکنه و این یکی ....... از همون پستاس ....... مبارکت باشه یا ابا عبدالله ....... ممنون دوست خوبم


خواهش میکنم عزیزم....
مامان نیایش
21 اسفند 91 16:17
سلام خانمی رمز رو خصوصی برات گذاشتم


سلام ممنونم
مامان نفس طلایی
22 اسفند 91 14:35
اللهم ارزقناااااااااااااااااااا کرب و بلا


انشاالله
علامه كوچولو
23 اسفند 91 8:01

مبارك همه زائرينش انشاءالله
راستي موندم بنويسم يانه اما بيت اول رو اگه ننويسين بهتره به هر حال در منش ائمه بزرگوارمون هم اصل برتري عرب و عجم به تقوا بوده اين ابيات صورت خوشي نداره
ولي انصافا پست دلربايي بود
ممنون بانو


انشاالله....
ممنونم که بهم گفتی حتما درستش میکنم.
خواهش میکنم.
زهرا(✿◠‿◠)
24 اسفند 91 11:55



زهرا(✿◠‿◠)
25 اسفند 91 10:31
عاشق کامنتت شدم!
گذاشتمش توو آمین نوشت پستم!
ممنون ازت!


خواهـــــــــــــش میکنم
مامانی طهورا
26 اسفند 91 19:06
سلام خانومی
ممنونم که به وبلاگ دخترم تشریف آوردین
لینکتون کردم
آخه من بچه های باحالو زود میدزدم


سلام خواهش میکنم.
ممنون منم لینکتون میکنم.
علامه كوچولو
27 اسفند 91 8:19
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهرياري برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نيكو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقي، تخت عالي، بخت رام
سال نو مبارك


سال نو شما هم مبارک
مامان سيد محمد سپهر
27 اسفند 91 9:18
سلام بهترين ها را موقع تحويل سال براتون آرزومندم...شما هم مارا دعا كنيد ...پيشاپيش عيد مبارك..نوروزتان پيروز.. به روزيم.....


سلام ممنون....
عید شما هم مبارک
مامانی
3 فروردین 92 4:21
سلام مهربون نظر قبلی منو تایید نکردین به هرحال من لینکتون کردم اگه دوست داشتین شما هم ما رو لینک کنید بازم بهتون سر می زنم.


سلام عزیزم شما نظر قبلیتو خصوصی فرستاده بودی.نمیشه تاییدش کرد.
منم لینکت میکنم.