آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

السلام عليك يا على ابن موسى الرضا (عليه السلام)

1390/12/15 12:10
555 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

     

    كسى قدم به حرم بى مدد نخواهد زد 

                                                  بدون واسطه دم از احد نخواهد زد

            برو گداى رضا (ع) شو كه اين امام رئوف

                                             به سينه ى احدى دست رد نخواهد زد

 

سلام پسر گلم

ما قرار بود كه اسفند ماه از طرف حوزه بريم مشهد اما گفتن كه ميخوان ببرن كربلا،وقتى كه بابايى گفت

 نميريم مشهد خيلى ناراحت شدم پيش خودم گفتم كه انگار امام رضا نطلبيدمون.

بابايى بهم گفت خودمون بليط ميگيريم و ميريم اما باز هم نشد.بعدش ميخواستيم از طرف هيئت بريم قم

اما باز هم قسمت نبود.

يه روز كه بابايى اومد خونه گفت يه خبر خوب داره،گفتمش چى شده؟

گفت كه سفر كربلا از طرف حوزه كنسل شده ميخوان ببرن مشهد اونم با چى؟با هواپيما (چيزى كه ازش

 ميترسم)   هوابيما وقتى بابايى بهم گفت شوكه شدم پيش خودم گفتم خدا رو

 شكر كه امام رضا (عليه السلام) طلبيدمون و ميخوايم گل پسرمون رو براى اولين بار (البته بعد از به دنيا

 اومدن) ببريم پابوس امام رضا (عليه السلام). 

انشاالله شنبه 90/12/20  عازم ميشيم.

السلام عليك يا على ابن موسى الرضا

 

 

زائری بارانی ام آقا به دادم می رسی ؟
بی پناهم ، خسته ام ، تنها ، به دادم می رسی ؟
گر چه آهو نیستم اما پر از دلتنگیم
ضامن چشمان آهوها به دادم می رسی ؟
من دخیل التماسم را به چشمت بسته ام
هشتمین دردانه زهرا به دادم می رسی؟

 

يا ضامن آهو 


                                                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

حسناسادات
15 اسفند 90 10:35
التماس دعا
خوش بگذره عزیزم
ما هم قراره 25 اسفند بریم برای سال تحویل اونجاییم ان شاالله


ممنون عزيزم
انشاالله
کلبه دل
16 اسفند 90 10:46
سلام مامان علی اکبر
التماس دعا به یاد ما هم باش
برای همه مخصوصا جوانان دعا کن


سلام،حتما عزيزم
مامان نیایش
17 اسفند 90 9:16
به سلامتی عزیزم ان شا الله که زیارت و سفر خوبی داشته باشید التماس دعا
مامان الهه
18 اسفند 90 10:13
خوش به سعادت عزیزم با خوندن این پست خیییییییییییییلی دلم هوایی شد انشااله زیارت با معرفتی داشته باشی و خوش بگذره
موقع بلند شدن هواپیما سعی کن به گل پسرت شیر بدی تا مکیدن باعث بشه گوشش نگیره. من این رو از یه مهماندار شنیدم
خیلی التماس دعا

ممنونم عزيزم،انشاالله قسمت شما هم بشه.
ممنون از راهنماييتون
مادر کوثر
23 فروردین 91 7:27
سلام عزیزم سال نو مبارک. بهترینها رو برات آرزو دارم زیارتتون قبول. همیشه به سفر و شادی خانمی من پارسال چندین بار اومدم اینجا اما به خاطر اون پرده ای که اول باز شدن وبلاگت گذاشته بودی و کامل باز نمیشد، امکان نظر دهی فعال نبود و نشد هیچ نظری بذارم شاد باشید و سلامت
مامان علی خوشتیپ
4 اردیبهشت 91 16:03
عزیزم خصوصی