آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

کفشهای پاشنه بلند(کلیپ)

1392/10/27 12:50
954 بازدید
اشتراک گذاری

اهداف تولید کفش های پاشنه بلند از استاد علی اکبر رائفی پور

بررسی نحوه تغییر شکل انگشت به ثم در اسب

در پی کشف فسیل های بر جا مانده از میلیون ها سال پیش ثابت شده که اکثر چهار پایان و اسب در گذشته های بسیار دور به صورت موجوداتی بوده اند که دارای انگشت بودند و فشار وزن اسب بر روی انگشت وسط بسیار زیاد بود و همین مسئله باعث از بین رفتن باقی انگشتان اسب شد......

اگه میخواید بقیه مطلب رو بدونید حتما کلیپ زیر رو دانلود کنید

مطمئنم که پشیمون نمیشید چون خیلی جالبه

کفش های پاشنه بلند+دانلود

پسندها (1)

نظرات (5)

سمیرا
26 دی 92 20:12
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
واقعا جای تعجب داره...
مامان آوا
27 دی 92 11:06
سلام گل نازم مث اینکه خیلی جالبه عزیزم در حال دانلود کردنش هستم ببینم چه خبره؟ علی اکبر رو ببوس عزیز دلم
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
سلام عزیزم آره به نظرم جالبه و واقعا تعجب انگیز... ممنونم گلم.شماهم آوا جون رو ببوس
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 دی 92 18:35
سلام خاله جون ما تو یه مسابقه شرکت کردیم دوست داشتی بیا زود بهمون رای بده
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما....
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 دی 92 0:32
ممنون مامان خیلی جالب بود
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
30 دی 92 17:15
سلام خوبی عزیزم ممنون سر زدی حتما دانلودش م کنم ممنون
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم