آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

سالروز آغاز امامت و ولایت امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

1392/10/21 1:31
756 بازدید
اشتراک گذاری

 

ای”تک ستاره بهشت” حسرت به دلمان نگذار
آغاز امامت منجی عالم بشریت مبارک باد

آغاز امامت حضرت مهدی (عج) مبارک

نهم ربیع الاول، پیام رسان بهار ظهوری است که گلهای زیبای زندگی
همچون عدل، قسط، عزت، عشق، صفا، صمیمیت، گذشت،

ایثار و ایمان و احسان در آن می شکفد

“عید شما مبارک”

 

آغاز امامت حضرت مهدی (عج) مبارک

سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) مبارک باد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیرا
22 دی 92 11:59
اللهم عجل لولیک الفرج مبارکه
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
ان شاالله
مامان آوا
23 دی 92 8:18
سلامممممممممم مامانی گل علی اکبر جون خوبین؟خوشین؟سلامتین؟ گزارش آب وهوای اهواز توی وبتون مگه اهوازی هستین؟
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم گلم.شماخوبید؟ آره مامان جونی ما اهواز زندگی میکنیم ولی اهوازی نیستیم
مامان ابوالفضل
24 دی 92 20:50
چه سر در وبلاگتون خوشکل شده . خودتون درستش کردین عکس گل پسری رو ؟
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
ممنونم عزیزم چشمات قشنگ میبینن آره عزیزم خودم درستش کردمالبته قابلت رو نداره
مامانی درسا
25 دی 92 7:38
ای جونمم چقده وبلاگت خوشگل شده گل پسر ........ مبارک باشه آغاز امامت مولا ....... ببوس گلمو
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
ممنونم خاله جون قابلتون رو نداره....همچنین برشما مبارک باشه
مامانی
23 بهمن 92 16:46
اللهم عجل لولیک الفرج ممنون به وبلاگ من اومدید من شما رو لینک کردم خوشحال میشم جزءدوستان شما باشم
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
ممنونم منم شما رو لینک کردم