آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

15 ماهگی گل پسر

1391/11/4 20:19
1,194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میوه ی دلمشکلکهای جالب آروین Hello 
Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5

 

عزیزم    ماهگیت مبارک

 

انگار همین دیروز بود که ١٥ روزت بود اما الان ماشاالله ١٥ ماهه شدی.چه زود گذشت.

ماشاالله این روزا حسابی فضول شدی.خراب کاری میکنی.....خونه رو تو یه چشم به هم زدن نامرتب میکنی....و من از دست تو این شکلی میشمعصبانی

به گربه و مورچه میگی دو دو

هر وقت تلویزیون حیوونی نشون میده اشاره میکنی طرفش و پشت سر هم میگی

دو...دو دو

به بچه ها هم میگی جی جی

با با و دَ دَ هم میگی ولی نمیدونم چرا دیگه ما...ما نمیگی آخه قبلا میگفتی.ناراحت

وقتی بهت میگیم عکس آقا(رهبر) کجاست؟اشاره میکنی طرف عکس و میگی ت...ت

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

دیروز 03/11/1391 صبح با هم رفتیم بهداشت

وزن : ٨٠٠/١٠

دور سر : ٤٨

قد : ٧٨

حالا بریم سراغ عکسای گل پسر

یاد گرفتی میری رو صندلی بعد با ولوم اسپیکر بازی میکنی!

h

شکلکهای جالب و متنوع آروین

اینجا هم داری دنبال دو دو میگردی...(مورچه)

f

g

اینجا هم آش مشکل گشا درست کردی!!!!(ترکیبی از آش رشته و مشکل گشا)

d

e

d

و در نهایت.......

ee

ss

کُشتی گرفتن با بالشت

 

ل

 

اولین باری که ماژیک دادم دستت و شما رو کاغذ خط خطی کردی

نقاشی

شکلکهای جالب و متنوع آروین

یه نمونه از غذا خوردن علی اکبر.....تو رو خدا بگید من چیکار کنمکلافه

ر

ب

بعد از این نوع غذا خوردن یک راست میری تو حموم و کلی اونجا بازی میکنی

حموم

ی

س

ق

ممنون که همراهیمون کردید

قلبببخشید اگه طولانی بودقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

زهرا (✿◠‿◠)
4 بهمن 91 9:55
15 ماهگیت مبارک عزیزم...
عکسات همه قشنگ بودن....
آش مشکل گشا دیگه آخرش بود!!!!!!!



ممنون عزیزم....
آره غذاهاش عالیه!!!!
مهدیه
4 بهمن 91 10:08
چه پسر شکموییییییییییی!
نازی!
ببوسش گل پسرو‍!!!!!


ممنون گلم....
گرل
4 بهمن 91 11:45
سلام مامان اقا علی اکبر گل من تو وبلاگم برای نی نی ها کارهای فانتزی و بامزه گرافیکی انجام میدم خاستی بیا نمونه کارامو ببین خوشحال میشم


سلام چشم حتما میام و کاراتون رو میبینم.
مامان پریسا
4 بهمن 91 11:56
سلام سلام
افرین به گل پسر...دیگه از این به بعد هر روز یه کلمه ی تازه وکلییییی دلبری

عزیزم نگران نشو اگر م رو نمیگه یه هوووو کاملش رو میگه.

برای غذا خوردن هم اصلا نگران نشو. همینجور بهتره. چون کم کم یاد میگیره مستقل غذا بخوره.


من که وسواسی ..... طفلکو نمیذارم از این کارا بکنه


سلام آره دیگه...
منم اوایل خیلی بدم میوومد ولی از بس باباش گفت بزارش خودش بخوره منم بی خیال شدم
مامان پریسا
4 بهمن 91 11:56
خوش بگذره عل اکبر جون


ممنون عزیزم...
مامانی درسا
4 بهمن 91 12:06
الهی بگردم گل 15 ماهه ..... 15 ماهگیت مبارک پسرم ...... با این حرف زدنت حالا چرا دیگه م م نمیگی پسرم ....... عکساشو ...... اون که داره غذا میخوره عاشقشم ..... میبوسمت گل من


ممنون خاله جون....
شما هم درسا گلی رو بجای من ببوس
فهیمه مامان سینا
5 بهمن 91 20:17
15ماهگیه علی اکبر جون مبارک
عجب عکسهایی
غذا خوردنشووووووووووووووو
حمومشو
همگی قشنگ بودن


ممنون عزیزم....
نرگس
6 بهمن 91 0:58
سلام
خیلی جالب بود
15 ماهیگی علی اکبر مبارک


سلام
ممنونم....
مامان زینب
6 بهمن 91 13:07
ماشاالله به پسرت ..ممنون که سر زدید به وبلاگ زینب ..کار خوبی میکنی میذاری خودش غذا بخوره...راستی شما قم زندگی میکنین؟


ممنون عزیز....
خواهش میکنم...
اولش خیلی حساس بودم ولی الان زدم به بی خیالی
نه ما اهواز زندگی میکنیم.
مادر کوثر
7 بهمن 91 8:18
عزیزمممممممممممممممم
مبارکهههههههههه

عکساش بامزه بودنننننننن


ممنون عزیزم
مامان شايان
7 بهمن 91 10:55
ماماني سلام .ماشالا هزار ماشالا گل پسرتون هم خيلي نازه هم شيطون.يه دنيا بوسش كن جاي من.ماماني منم همين مشكل دارم اما مطمينا بايد راه حل داشته باشه از بقيه اطلاعات ميگيريم اگه شما زودتر فهميدين لطفا منو هم خبر كنيد


سلام عزیزم
نظر لطفتونه.چشم....
باشه حتما منم پیگیری میکنم....
ممنون که اومدین...
مامان علی خوشتیپ
7 بهمن 91 13:52
15 ماهگیت مبارک عزیزدلمقربون شیرین زبونیش بشم من.علی که کوچیک بود به همه چی میگفت بودجه(فکر کنم به رشته مامان و باباش مربو میشد)
آخی دستور آش مشگلا گشارو بفرستید برای وب آشپزیمون



ممنون عزیزم...
خدا نکنه....
باشه حتما میفرستمش
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
7 بهمن 91 14:40
خانمی خصوصی داری ...


ممنون عزیزم....دیدم....
مامان طه
7 بهمن 91 14:55
سلام عزیزم ماشالا پسرت خیلی نازه خدا حفطش کنه

منم بروزم


سلام ممنونم...
چشم حتما میام...
مامان شايان
7 بهمن 91 23:29
سلام خانومي ممنون كه لينكمون كرديد باعث افتخاره عزيزم با اون برنامه نميشه طرح خودتو اجرا كني بهترين راه حلش اينه كه يه طوري بعد آپلود عكس بچه يه تغييراتي تو بعضي قسمتهاش مثل ماههاي سال بوجود آورد فقط نميدونم با كدوم برنامه ميشه مثلا با فتوشاپ ميشه يا نه


سلام عزیزم
انشاالله که راهش رو پیدا میکنیم...
مامان پریسا
8 بهمن 91 14:30
ممنون عزیزم.


خواهش میکنم...
مادر کوثر
9 بهمن 91 13:24
فرخنده میلاد فخر کائنات، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله
و سلاله پاک و مطهرش، رئیس مکتب، حضرت امام جعفر صادق علیه ‏السلام،
بر پیروان راستین حق تهنیت باد.


بر شما هم مبارک......
علامه کوچولو
12 بهمن 91 20:11
سلام
عجب عکسهای بکری!
چقدر تصاویر حموم کردنش بامزست
ماشاءالله خیلی خوردنی شده
خداحفظش کنه


سلام
خواهش میکنم....
ممنون عزیزم...
مامانی هر کاری میکنم نمیشه بیام وبلاگت،چرا؟؟؟
ستاره زمینی
17 بهمن 91 8:29




الیسا
17 بهمن 91 22:22
خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم
نعیمه
19 بهمن 91 13:42
سلام عزیزم مرسی از راهنمایی هات اما متاسفانه من نه نرم افزار فتوشاپ دارم ونه کار با اونو بلدم


سلام خواهش میکنم....
حیف شد.....
مامان امیر مهدی
19 بهمن 91 22:05
ای جاااان چقدر قشنگ غذا میخوره...من که هنوز اینجوری بهش غذا ندادم آخه یه قاشق خودش میخوره 10 قاشق میده گلهای قالی
عزیزم چقدر قشنگ تو وانش بازی میکنه
تو اون عکس داره نی نای نای میکنه؟
راستی آپم و ببخشید که دیر اومدم پیشتون


عزیزم منم اول بدم مییومد ولی چیکارش کنم خودش دوست داش بخوره منم چیزی پهن میکنم زیر دستش هر کاری میخواد انجام بده
تازگیا هر وقت میبرمش حموم فقط جیغ میزنه و گریه میکنه
نه مامانی علی اکبر نی نا نای بلد نیست
چشم الان میام
مامان علی اصغر
20 بهمن 91 1:26
علی اکبرجون 15ماهگی مبارک


ممنون عزیزم
مامان امیر مهدی
20 بهمن 91 23:52
عزیزم ممنون که سر زدی
میگم خانومی این لباسهاش که لک گرفتن با چی میشوری که لک چربی بره؟


خواهش میکنم...
عزیزم خدا نگیره ماشین لباسشویی رو
ستاره زمینی
25 بهمن 91 8:33



مامان شايان
25 بهمن 91 9:24
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ آپم منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥ ..♥ .♥ ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ ┊    ┊┊  ┊┊ ✿ ┊نظر ┊┊ ✿✿ ┊یادت ┊┊   ┊نره ✿✿
حامی
26 بهمن 91 14:33
سلام...چه کوچولویی...خدا حفظ اش کنه..


سلام...منونم....
مامان کیارش
27 بهمن 91 8:18
شیطونیــــــــــــــــــــــــــــــا


تازه این قسمتی از قضولی هامه
مامان نفس طلایی
28 بهمن 91 16:14
چه عکسای قشنگی .. خدا حفظش کنه


ممنونم عزیزم
مرمر مامان محیا
28 بهمن 91 17:14
مامانی علی اکبر...ماشالا چه پسر بازیگوش شادی داری...حتما خیلی بهت خوش میگذره...مخصوصا موقع غذا خوردنش...آخی بعدشم که مستقیم فرستادیش حموم...


ممنون عزیزم...انشاالله محیا جونم زود بزرگ شه غذا بخوره...کثیف کاری کنه....بعد یه راست بره تو حموم
آيــســــا
30 بهمن 91 16:29
سلام،خوبى؟
ممنون كه بهم سر زدى
ماشاالله پسرت بزرگ شده
آش خوردنش كه خيلى باحاله
امان از مورچه پيدا كردنـــــــــــــش


سلام ممنونم
خواهش میکنم عزیزم.
سلامت باشی ...
لیـــــــــلا
19 اسفند 91 7:34
سلاااااام خداحفظش کنه چه خوشمله


سلام
سلامت باشی....
ممنون که اومدی پیشمون