آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

نیمه ی شعبان

1391/4/14 13:48
621 بازدید
اشتراک گذاری

یا صاحب الزمان

 

امام زمان«عجل الله»اسم اعظم تکوینی خداست.

امام زمان«عجل الله»آیینه تجلیات خداست.

امام زمان«عجل الله»خلیفه و جانشین خداست.

امام زمان«عجل الله»باب الله است.

امام زمان«عجل الله»واسطه ی بین خدا و خلق است.

امام زمان«عجل الله»پدر مهربان شیعیان است بلکه پدر شفیق همه

 انسان هاست.

امام زمان«عجل الله»کاروان سالار قافله عشاق است.

امام زمان«عجل الله»انسان کامل است.

امام زمان«عجل الله»معلم و مکمل مومنین است.

امام زمان«عجل الله»یادگار انبیای اولوالعزم است.

امام زمان«عجل الله»مصلح جهان و منجی بشریت است.

 

امام زمان

 

یک دهان خواهم به پهنای فلک

 تا بگویم مدح آن والا ملک

هر چه گویم عشق را شرح و بیان 

 چون به عشق آیم خجل باشم از آن

ش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (47)

مامان امیر مهدی
14 تیر 91 19:13
عیدتون مبارک
در انتظار مهدی یار
15 تیر 91 1:28
سلام مهربونم.عید شما مبارک.علی اکبرم را ببوسید.من را هم از دعای خیرتون محروم نکنید....
نایسل
16 تیر 91 13:20
منم بهت این عید رو تبریک میگم بوس
ستاره زمینی
18 تیر 91 20:21
alh akbar jon bi be veb ma.
ستاره زمینی
18 تیر 91 20:23
در انتظار مهدی یار
22 تیر 91 23:35
مامان علی اکبر پس بنویس.من ناراحنم ...
رایکا(پوسترساز)
24 تیر 91 20:59
سلام من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست
مامان امیر مهدی
25 تیر 91 16:15
………@.@@ ……@..-...•..@ ……@....ﮞ...@ ….…\———————————————————————/ ……\سلام عزیزم آپم آپم آپم آپمممممممممممممممممم …/ ....\برات 2تا ماشین گذاشتم با هر کدوم که خواستی بیا!!! / …\——————————————————————————/ منتظرمااااااااااااا ....……___ ..___\ ][ /__ (_ ___׀׀_ __) ...Ŏ…..… Ŏ ._________________ |..ШШШШШШШШ.......| |....| |.........| |.....| |__|__|_____|__| __̠| ..... ŎŎ………. ŎŎ
مامان امیر مهدی
27 تیر 91 17:03
سلام دوست گلم امیر مهدی تو یه مسابقه به اسم نی نی شلخته شرکت کرده ممنون میشم که بهش رای بدین.انشاالله جبران میشه. لطفا به این آدرس برین و رای خودتونو همراه با آدرس وبلاگتون ثبت کنید ممنونhttp://mamiparisa.persianblog.ir/
در انتظار مهدی یار
7 مرداد 91 1:17
سلام مامان علی اکبر... شما که من هر چی میام نمی نویسید....چرا پس؟؟؟
در انتظار مهدی یار
7 مرداد 91 1:19
خصوصی
مامان امیر مهدی
8 مرداد 91 2:28
سلام ممنون عزیزم که بهمون سر زدی بازم آپ کردم تشریف بیار گام. علی اکبر جونو ببوس
در انتظار مهدی یار
8 مرداد 91 11:39
سلام.جواب خصوصیت را خصوصی دادم..
مامان یاس تنها
10 مرداد 91 13:24
سلام خانم گلی ممنون به خاطر لطفت من اکر فرصت بشه حتما میام پیشت فعلا که گلستان هستیم اگر اسباب کشی کردیم خبرت میکنم حتما میام پیشت فعلا که حالم خیلی خوبه و بعد رمضان ان شاءالله سیل خواستگار ها میان و میرم مشهد زیارت و برمیگردم این ایمیل منه aleyassin14@yahoo.com خیلی خوشحال میشم بیایی نت یاهو مسنجر باهم صحبت کنیم یازهرا صلوات
ستاره زمینی
11 مرداد 91 13:25
کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی گل پسلی...
نرگس
12 مرداد 91 0:00
هم اسمش خیلی قشنگه هم خودش خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم
هر کاری کردم نشد بیام وبت


مامان امیر مهدی
12 مرداد 91 0:44
ممنون گلم که اومدی
راستی مامانی چرا عکسهای جدید از گل پسرمون نمیزاری


خواهش میکنم عزیزم
ماشاالله علی اکبر فضول شده نمیزاره بیام بنویسم،ولی در اولین فرصت میام که بنویسم.
زهره
12 مرداد 91 12:03
ماشالا به اين پسر،چقدر نازه ممنون كه بهم سر زدى و ممنون كه واسم دعا ميكنى منم از خدا ميخوام خودت و خانوادت هميشه خوشحال و شاد و شلامت باشى
زهره
12 مرداد 91 12:04
منم از خدا ميخوام خودت و خانوادت هميشه خوشحال و شاد و شلامت باشى


ممنون
همچنین شما
زهره
12 مرداد 91 12:07
عزيزم شما هم با افتخار لينك شدى
لیلا
12 مرداد 91 15:24
سلام ممنون که بهم سرزدین وبلاگتون حرف نداره خدا علی اکبر کوچولو رو هم براتون نگه داره خیلی خوشحال شدم اگه با تبادل لینک موافقین خبرم کنین


حتما عزیزم
نایسل خانم
12 مرداد 91 21:08
آره اشتباه کردم درو باز کردم خواهر خودممم خیلی ترسیدم
سوده مامان امیر مهدی
12 مرداد 91 22:09
سلام عزیزم خدا علی اکبر گل رو براتون حفظ کنه و همیشه شاد و خوشبخت باشید ممنون به وبلاگ من سر زدید گل پسر من هم یک وبلاگ داره خوشحال میشم از اون دیدن کنید و با نظرات زیبایتان مزینش کنید
amirmahdim.niniweblog.com
soodehb.niniweblog.com


سلام چشم،حتما میام
مامان امیر مهدی(سوده)
13 مرداد 91 19:27
ممنون به ما سر زدید دوست عزیز


خواهش میکنم عزیزم
مامان سبحان جون
14 مرداد 91 4:19
سلام عزیزم امروز فراموش نشه حتما بیاین وب کودک من و به پیسمل من سبحان جون توی مسابقه دو روی سکه رای بدین ممنون اینم ادرس وب
http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php



سلام،حتما میام
در انتظار مهدی یار
14 مرداد 91 12:06
سلام عزیزم. ممنون که به من سر میزنی.چرا گلم؟هرچی می خواهی بگو... راستیییییییییییییییی عیدت مبارک...
نایسل خانم
14 مرداد 91 14:21
سلام جیگرم خوبی مرسی گلم نظر لطفته
نایسل خانم
14 مرداد 91 14:21
نه الان خیلی بهترممم مرسی گلمم
روزز اول خیلی وحشتنک بود الان خیلی خوبم


خدا رو شکر که بهتری عزیزم
majidjo0n
14 مرداد 91 18:32
♥♥♥♥♥ســـــــــ♥ــــــــــــلام....وبت خيلي قشنگه[بوسه]♥♥♥♥♥ ♥♥♥تو خم ســــــــــــــــــر بزن♥♥♥ ♥♥♥نويسنده هم ميتوني بشي♥♥♥
الهام مامان آوینا
15 مرداد 91 16:12
سلام. علی اکبر جون به جمع متولدین 1/7/90-1/7/90 خوش اومدی عزیزم...
الهام مامان آوینا
15 مرداد 91 16:34
سلام عزیزم . از شنبه تا دوشنبه فراموش نشه وبلاگ کودک من به آوینا جون شماره 11 رای بدین مسابقه دوروی سکه میسی بازم پیش ما بیاین اینم ادرس وبلاگ کودک من http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
نایسل جون
16 مرداد 91 14:32
سلام خوبی گلم خوندم شوکه شدممممم
نایسل جون
16 مرداد 91 14:33
چه عوضی هااااا وای خدا الهی به زمین گرم ببززززنتش
سارهـــ .
17 مرداد 91 22:58
خوشحالم که به واسطه ی دوستی اومدم اینجا...
انشاالله که فرزندانمان همگی سرباز آقا باشند.
این شبها ما رو از دعای خیرتون بی بهره نکنید...


انشالله....
مامان حسناسادات
20 مرداد 91 0:10
تسلیت...
التماس دعا


محتاج دعاییم
در انتظار مهدی یار
20 مرداد 91 23:26
سلام.مامانی چرا نیستید؟؟؟
نایسل جون
23 مرداد 91 0:20
الهی فدات شم مرسیی
شاهده
23 مرداد 91 12:38
سلام عزیز دلم خوبی؟ممنونم که بهم سر زدید خانومی انشالله که طاعات و عباداتتون قبول باشه...راستش بنده همش یذره ناراحت شدم چون خدا برامون جز خیر نمی خواد و مطمئنم به نفعم بوده که منفی شده...حالا باز ما اقدام می کنیم دیگه شفا از خداست...ماشالله لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم چه پسلییی دارید خدایا چه خوردنیه ماشالله خدا حفظش کنه انشالله نور دیدتون و مایه افتخارتون نزد اهل بیت بشه...
التماس دعا عزیز دلم ...اگه خواستی که مطلب رمز دار رو بخونی برات خصوصی گذاشتم رمز رو...یا علی

سلام،ممنون عزیزم
انشاالله....
ریحانه النبی
23 مرداد 91 13:03
سلام ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدید منم خوشحال می شم با هاتون لینک داشته باشم در ضمن من اهوازی هستم اما ساکن تهران فکر کنم همشهری هستیم
ریحانه النبی
24 مرداد 91 10:56
سلام مامانی من خودم شوشتری هستم اما شوهرم دزفولی خوشحال شدم باهات اشنا شدم موفق و موید باشی
مامان امیر مهدی
28 مرداد 91 1:14
ممنون عزیزم که سر زدین .پیشاپیش عیدتون هم مبارک
بابا ومامان محمد طاهاسرباز كوچولوي اقا
29 مرداد 91 16:27
سلام با اجازه لينكتون ميكنم .به وبلاگ ما هم سر بزنيدعيد فطر هم مبارك
مامان هانیه
2 شهریور 91 1:25
سلام هزار ماشاالله خدا کوچولوتون رو حفظ کنه m-h-f.niniweblog.com
asal
8 شهریور 91 9:25
........¶¶¶ ......¶*....¶¶ .....¶*........¶ .....¶*...*...¶¶............¶...¶¶ .....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶ ......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶ ........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶ ..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶ ..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶ ........¶*...................*¶ ......¶*...\\.............//...*¶ .....¶*.... @ ........ @ .... *¶ ......¶*.............Y..........*¶ .......¶*........I_I_I ........*¶ ..........¶*................*¶ ..............¶*,,,...,,,,*¶ .................\\\\\))//// ..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*: ......¶......¶*...............*¶....¶ ..¶......¶*....................*¶.....¶ ¶.....¶*...........................*¶....¶ ¶.....¶*.............✿............*¶....¶ ¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶ .........¶*............¶..........*¶ .........¶*............¶..........*¶ ..........¶*...........¶.........*¶ ............¶*.........¶.......*¶ ..............¶*.......¶.....*¶ ......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶ ...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶
نایسل
18 شهریور 91 21:23
عسلم نمیخوای بیای
مامان پریسا
19 شهریور 91 14:44
دیگه سر نمیزنید؟!
نایسل
29 شهریور 91 2:26
تبلتم خیلی عالی بود منتها دزد بردش سامسونگ بود گلکسی عزیزم