آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

یه وبلاگ جدید

1391/2/16 16:35
491 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مامانا و باباها

بابای علی اکبر یه وبلاگ درست کرده با موضوع تربیت، و می خواد با کمک مامانا و باباها یه وبلاگ مفیدی

 درست کرده باشه.

ازتون خواهش می کنم که به این وبلاگ برید و با نظراتتون بابای علی اکبر رو کمک کنید.

از همتون ممنونم.

http://tarbiat.niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان یاس
16 اردیبهشت 91 17:39
سلام سلااااام خوب هستیید اومدم خبر خوبی بدم یه مسابقه مسابقه مخصوص مامانها وباباها حتما بیایین بخونین منتظر پیشنهادات ونظراتتون هستم.
مامان علی اصغر
17 اردیبهشت 91 12:29
خیلی ممنون خیلی اطلاعات مفیدی هستند
مامان پریسا
19 اردیبهشت 91 17:38
همشهری دیگه فراموشمون کردی؟ چه خوب حتما سر میزنم.
مامانی درسا
22 اردیبهشت 91 18:33
مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی. مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شُکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک. مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد. روزت مبارک
مامان امیر مهدی
23 اردیبهشت 91 0:40
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان-عطای خداوندسبحان-کوثر قرآن-همتای امیرمومنان-والگوی بی دلیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد آپم
مامان الهه
23 اردیبهشت 91 12:06
گویند مرا چو زاد مادر پستان به دهان گرفتن آموخت شبها بر گاهواره من بیدار نشست و خفتن آموخت دستم بگرفت و پا به پا برد تا شیوه راه رفتن آموخت یک حرف و دو حرف بر زبانم الفاظ نهاد و گفتن آموخت لبخند نهاد بر لب من بر غنچه گل شکفتن آموخت پس هستن من ز هستن اوست تا هستم و هست دارمش دوست روزت مبارک
کلبه دل
23 اردیبهشت 91 16:40
روز زن و مادر مبارک
نایسل
23 اردیبهشت 91 19:33
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛ هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. . زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !! نفس تازه كن بانو .. "روزت مبارك
مامان امیر علی
1 خرداد 91 10:32
بابای امیرحسین
6 تیر 91 0:21
سلام فکر خیلی خوبی بود. مشتی پایتم.لیکن اصلا وبلاگتو به روز نکردی که. من لینک جلسات آقای هورایی را با عنوان تربیت دینی تو وبلاگ پسرم گذاشتم چیزه بدی نیست. یه نگا بکن. رو من میتونی حساب کنی... یا علی http://amirhosein-m.niniweblog.com/post16.php