آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

درد دل

1392/10/4 7:31
510 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

نمیدونم ازکجاشروع کنم بگم واقعا دلم گرفته ازبعضی آدمی اصلا واژه هارونمیتونم کنار هم بزارم...

چرا بعضیا حرمت اهل بیت رو نگه نمیدارن؟؟؟

اگه خدایی نکرده یکی از عزیزامون فوت کنه بعد چهلم اون عزیزمون یه شب قبل از شب یلدا یا بعضی از مناسبت ها باشه آیا شب یلدا رو جشن میگیریم؟

امسال شب یلدا یه شب قبل از اربعین امامون بود واقعا دلمون میاد خوشحالی کنیم در حالی که امام زمانمون عزاداره؟واقعا دلمون میاد جشن بگیریم در حالی که حضرت زینب عزاداره؟تمام اهل بیت عزادارن...

یادمون رفته سیلی که به صورت حضرت رقیه زدن؟

یادمون رفته چطوری خانواده ی امام حسین رو به اسارت بردن؟

خدامیدونه من اصلا مخالف جشن گرفتن این جور مناسبت ها نیستم و نخواهم بود چون این جور مراسماتی که ما جشن میگیریم بلاخره یکی از نشانه های کشورمون و آدمای قبل از اونه ولی حرف من اینه چرا باید بعضی از دوستداران اهل بیت همچین کاری رو انجام بدن اونم یه شب قبل از اربعین.....

ما هممون دعا میکنیم که امام زمانمون ظهور کنه بعد این طور با یه غفلت دلش رو به درد میاریم؟؟؟؟؟

{{{{{یلدای ما بگذشت با یک هندوانه/یلدای زینب بود وطعم تازیانه

یلدای ما باهم نشستن، شب نشینی/یلدای زینب بود وباسر، هم نشینی

یلداچقدردرقوم ماحساس گشته/وقتی به روی نی سرعباس گشته

جایی که اهل بیت پیغمبراسیرند/جا داشت عشاق حسین یلدا نگیرند}}}}}

امیدوارم بعضی از دوستایی که میان این پست رو میخونن ناراحت نشن چون هدف من از گذاشتن این پست آروم شدن دل خودم بود و تلنگری اول به خودم بعد به بعضی از دوستان بود که خدایی ناکرده کاری نکنیم که امام زمان و اهل بیت دلشون ازمون رنجیده بشه.

ان شاالله خدا عاقبت هممون رو ختم بخیر کنه.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان یاسمن و محمد پارسا
4 دی 92 7:38
خصوصی مامان
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
چشم عزیزم مامانی هرکاری میکنم نمیتونم برات کامنت بزارم حتما میام پیشت
سمیرا
4 دی 92 15:47
دل بیقرار نیست ادادر می آوریم چشم انتظار نیست,ادادر می آوریم مرغی که هرزمان سریک بام میپرد دنبال یار نیست,ادادر می آوریم خداازتقصیرات هممون بگذره
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
چی بگم عزیزم که واقعا دلم شکسته
توت فرنگی(مامان علیرضا)
5 دی 92 16:13
سلام عزیزم خوبی ما که سفره شب یلدایی نداشتیم فقط چایی و میوه دور هم خوردیم و کمی با شبکه 3 که برنامه حاج محمد کریمی رو آورده بودن یلدایی متفاوت رو تجربه کردیم
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
سلام عزیزم،ممنونم شماخوبید؟ بهترین کارهمین بوده که انجام دادید... چه اشکالی داره امسال بعضیا جشن نمیگرفتن؟چی میشد؟زمستون نمیومد؟ ولی به حرمت اهل بیت نباید این کارومیکردن....
زهرا(مامان طه)
5 دی 92 21:26
سلام عزیزممممممممممم بروزم
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
سلام عزیزم اومدین؟خوش اومدی چشم میام پیشتون
اسنا
5 دی 92 21:28
ما که کلا قبل از ازدواج هم تو خونواده هیچ زمان یلدا جشن نمیگرفتیم فقط صله رحم داشتیم ودور هم چای ،میوه میخوردیم.دیگه چه برسه به ماه صفر!فکر میکنم در ایران باستان هم جشنی نبوده،فقط یه سری اداب و رسوم خاصی بوده برای شروع فصل سرد که اون زمانا بسیار سخت هم میگذشته.
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
نمیدونم چی بگم؟؟؟ خداازسرتقصیراتمون بگذره....
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 دی 92 17:27
عزیزم من خصوصی چیزی نداشتم
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
جدی؟پس انگار ثبت نشده بود.الان دوباره میام پیشت
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 دی 92 18:53
خصوصی مامان
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
چشم عزیزم
مامان ایدین
7 دی 92 1:29
سلام خانومی منم خیلی استرس دارم به خاطر ایدین و از شیر گرفتنش خوب خیلی به شیر وابسته است خصوصی
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
سلام عزیزم نگران نباش به وقتش خدا یه قوتی توی وجود هر۲تاتون میزاره.... چشم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
7 دی 92 12:09
سلام عزیزم ممنون نگرانم بودی گرفتار م چند روز پدر شوهر و مادر شوهرم از کربلا می ان چند روز این وضعیت رو دارم ببوس علی اکبر جونم رو دوستت دارم
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم ممنونم که خبر بهم دادی.خیالم راحت شد
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 دی 92 12:24
خصوصی مامان
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 دی 92 12:56
بازم خصوصی
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
بازم چشم
علامه کوچولو
7 دی 92 16:13
جدیدا که دارن یه طیفی ماهرانه کلا اربعین رو زیر سوال میبرند که اصلا اربعین به لحاظ ماهوی وجود نداره و دلیلی نداره برای امام چهلم گرفته بشه.... خدا عاقبتمونو بخیر کنه
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
نمیدونم چی بگم فقط دعا میکنم هرچه زودتر آقامون ظهور کنه.... دیگه بی حرمتی در این حد؟؟؟؟؟
علامه كوچولو
8 دی 92 12:28
سلام در يكشنبه اخر ماه صفر(يعني امروز) براي گشايش كارها و رزق و روزي فراوان و حلال سوره هاي (انشراح-التين-نصر- اخلاص- ناس- فلق-حمد) هر كدام هفت مرتبه قبل از غروب افتاب بخوانيد التماس دعا
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم دستت دردنکنه که بهم گفتی
زهرا (مامان طه)
8 دی 92 15:18
سلام فدات شم خوبی؟ بروزم بیا
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
سلام خدانکنه عزیزم.چشم حتما میام
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 دی 92 2:23
سلام مامان جون براتون پردیسان را پرسیدم کرایه های اون منطقه خیلی ارزونتر از جاهای دیگست نه که مشگلی باشه این طوری هست اما قیمت خرید خونه با جاهای دیگه فرقی نداره فاصله خونه ما هم تا حرم با ماشین یه ربع 20 دقیقه اما پیاده 40 دقیقه البته اینا که می گم تقریبیه بازم سوالی بود در خدمتم
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم شرمنده باعث زحمتتون شدم