آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

شب دهم محرم-شب عاشورا

1392/8/22 16:06
387 بازدید
اشتراک گذاری

شب دهم: شب اباعبدالله الحسين

پیش من نیزه ها کم آوردند

بخدا سر نمیدهم به کسی

غیرت الله من خیالت جمع

من که معجر نمیدهم به کسی

شعر برگرفته از وبلاگ نود و پنج روز باران


 

 روضه شب عاشورا با نوای حاج سید مجید بنی فاطمه

یه دختری توخیمه ها خواب اسیری میبینه خواب میبینه رو صورتش اشک یتیمی میریزه

امشب شب پر کشیدن امشب شب روضه / هر کس با چشمای بارونی مشغول نمازه

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

asal
24 آبان 92 3:09
سلام مامان مهربون بیشتر مامانا دوست دارن قالب وبلاگاشون با عکس نی نی های خودشون باشه ، شما هم اگه دوست داری یه قالب وبلاگ اختصاصی با عکس نی نی خودت داشته باشی میتونی سفارش بدی قیمت قالب وبلاگ اختصاصی (فرقی نمیکنه / دوستونه - سه ستونه)10 هزار تومنه که یه بالابر اختصاصی هم با عکس نی نی تون به عنوان هدیه بهتون میدیم اگه خواستی خبرم کن تا برات طراحی کنم ادرس : webnegar1.mihanblog.com حتما بهمون سر بزن
توت فرنگی(مامان علیرضا)
25 آبان 92 20:08
سلام عزیزم من نبودم پست شب دهم هم با سیستم خونه مادر شوهرم گذاشتم که سرعت اینترنتشون خیلی پایین بود اینجا جا داره از زحماتت بابت گذاشتن پستهای ده شب محرم تشکر کنم انشالله اجرش رو ببینی و خدا گل پسرت رو حفظ کنه انشالله که آبله مرغونش هم حسابی خوب شده باشه
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
سلام عزیزم رسیدن بخیر خواهش میکنم عزیزم این لطفی بود که از جانب اهل بیت شامل حالمون شد الحمدلله سلامت باشی خواهرجونم همچنین علیرضا جونم رو آره خداروشکر بهترشده
مامان اباصالح جون627
26 آبان 92 23:05
سلام خانوم گل اولا من شرمنده ام که نشد خدمت شما عرض ادب کنم آخه باید تو این ایام بیشتر به همسرم کمک میکردم...... الهی بمیرم الان علی اکبر جون بهتره ان شاالله؟اذیت که نشد؟ اجرتون با صاحب الزمان واقعا مطالبتون تاثیر گذار بود و فوق العاده زیبا..
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
سلام عزیزم دشمنت شرمنده باشه خانمی.ان شاالله حاجت روا بشید.... خدانکنه عزیزم خداروشکر بهتره ولی چندروز اول خیلی اذیت بود. الان خداروشکر خوب شده
توت فرنگی (مامان علیرضا)
29 آبان 92 9:21
سلام عزیزم اشکال نداره اگه می تونی بزار وبلاگت من بردارم شاید باورت نشه امسال هر کاری کردم از علیرضا عکس بگیرم نشد خودم سعی می کنم از وبت عکسی پیدا کنم اگه دیدم نزاشتی انشالله قسمت بشه بزا ری عکس رو انشالله مامانت هم زودتر بهتر شه پیش مادرت باشی بهتره عزیزم
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
سلام عزیزم جدی میگی؟ خداکنه برسم عکسی برات بفرستم ممنونم عزیزم.قربونت
مامان امیرمهدی
29 آبان 92 11:18
عزیزم عذاداریتون قبول باشه
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
ممنونم عزیزم همچنین شما
توت فرنگی (مامان علیرضا)
30 آبان 92 14:09
سلام عزیزم از کلیپت عکس رو بر می دارم همو عکسی که نوشته لبیک یا خامنه ای اون مناسبه عکس بچه هر کی نباشه مال تو حتما باید باشه تو برای محرم خیلی زحمت کشیدی من حتما عکس علی اکبر رو باید بر می داشتم حتما خیالت راحت باشه
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خواهرعزیزم دستت دردنکنه. خواهش میکنم این لطف اهل بیت بود که شامل حالمون شد بازم ممنونم عزیزم لطف داری
مامانی درسا
1 آذر 92 2:11
عزاداری هاتون قبول درگاه الهی ..... پسرمو ببوس التماس دعا
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
ممنونم همچنین شما عزیزم ممنونم شما هم درسا گلی رو ببوس