آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

میلاد امام رضا علیه السلام

1391/7/8 1:43
455 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

به مهربانی امام رضا علیه السلام


همیشه قبل هر حرفی برایت شعر می‌خوانم
قبولم کن من آداب زیارت را نمی‌دانم


نمی‌دانم چرا این قدر با من مهربانی تو
نمی‌دانم کنارت میزبانم یا که مهمانم


نگاهم روبه‌روی تو بلاتکلیف می‌ماند
که از لبخند لبریزم، که از گریه فراوانم


به دریا می‌زنم، دریا ضریح توست غرقم کن
در این امواج پرشوری که من یک قطره از آنم


سکوت هرچه آیینه، نمازم را طمأنینه
بریز آرامشی دیرینه در سینه پریشانم


تماشا می‌شوی آیه به آیه در قنوت من
تویی شرط و شروط من اگر گاهی مسلمانم


اگر سلطان تویی دیگر ابایی نیست می‌گویم:
که من یک شاعر درباری‌ام مداح سلطانم

ا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ام البنین
8 مهر 91 2:06
عیدتون مبارک خانمی التماس دعا

عيد شما هم مبارك
مامان نیایش
8 مهر 91 9:32
عیدتون مبارک شاد باشید همیشه

عيد شما هم مبارك
ستاره زمینی
9 مهر 91 10:32
سلام عیدتون با 2روز تاخیر مبارک . هرچند هروقت شاد باشی و غمی نباشه عیده
ستاره زمینی
9 مهر 91 10:33
باتاخیر عیدتون مبارک هرچند هروقت شاد باشی و غم نباشه عیده
Miss M
9 مهر 91 12:36
سلام دوستِ من ممنونم که به وبلاگم سر زدی تولدِ امام رضا رو با تاخیر بهت تبریک میگم چه جوجویِ نازززززززززززی خدا حفظ کنه واستون از طرف منم دو تا بوس بزار رو لپاش
کلبه دل
9 مهر 91 16:32
سلام http://pichak.net/blogcod/mose/ این آدرسشه وارد بشی خودت متوجه میشی گلم عوض من علی اکبر رو ببوس
مادر کوثر
10 مهر 91 16:10
عیدتون خیلی خیلی مبارک حاجت روا بشید انشالله
مامان پریسا
11 مهر 91 11:12
عید شما هم مبارک
درانتظارققنوس
15 مهر 91 15:00
سلام
ممنونم که بهم سر زدین
شرمنده که دیر شد
ببخشید
اخه یه خورده سرم شلوغ شده
اخه باید بچه داری کنم

سلام.خواهش میکنم.
تازه کجای بچه داری رو دیدین؟؟؟