آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

21 ماهگی

1392/5/7 4:25
672 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمر مامانی  

زندگیم خوبی؟

82.gif83.gif 

 ماهگیت مبارک گل خوشبوی منقلبقلب

خدایا شکرت

توی این چند مدت ماه رمضان شبها یه چرتی میزنی و موقع سحری خوردن بیدار میشی و باهامون سحری میخوری،قربونت بشم میخوای روزه بگیری قشنگم؟؟؟سوال

عزیزم چند روز پیش رفته بودم بازار که برات ۲تا جوجه گرفتم.وقتی دیدیشون اولش ترسیدی اما بعدش بهشون عادت کردی و باهاشون بازی می کردی،حتی الان دیگه بهشون دست میزنی البته با ترس. دو روز بعد از اینکه مهمونمون بودن یکشون مرد نمیدونم چش شده بوده ولی خیلی ناراحت شدم،فدای سرت گل پسرم.

اینم علی اکبرم کنار جوجه هاش

2

2

3

 


همش میگفتی بزارشون رو زمین تو خونه راه برن، بعد خودت میرفتی دنبال بازی کردن 

4

پسرک عشق بچه،این علی اکبره پسر عمه

5

اینجا هم آماده شده بودیم خواستیم بریم مهمانی

6

7

8

عکس هنری بابایی

9

اینجا هم از تا دیدی در خونه بازه سریع پا برهنه رفتی تو راهرو و از پله ها رفتی بالا

10

11

پارکینگ اختصاصی علی اکبرم!!! تازگیا یاد گرفتی چند تا از ماشیناتو میاری و همشون رو ردیف میکنی و باشون بازی میکنی

12

اولین عکسی که گل پسر گرفت

13


اینجا هم داشتی از چارپایه بالا و یه دفعه پات رفت اونور،داشتی التماسم میکردی که نجاتم بدین

1

دوربین اووردم تا عکس بگیریم تا دوربین اووردم خودت پاتو در اووردی اومدی طرف دوربین،منو و بابایی این شکلی شدیمتعجب  تعجب

 

18

19
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

دخملی شکلک
5 مرداد 92 13:10
چیکارت کنم ........با معرفتی دیگه

پش خودم گفتم خدایا چه خبره تو امکاناتشون اومدم لوگومو دیدم ذوقولیم شد


خواهش میکنم عزیزم،دیگه خجالتمون نده
فرشته
5 مرداد 92 20:28
التماس دعا...
منو از دعا فراموش نکنید


چشم....
شما هم ما رو دعا کنید
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
6 مرداد 92 4:05
سلام محمدپارسا توی مسابقه ی نینی شکمو شرکت کرده کدش 578 هست اگر دوست داشتید بهش رای بدید کافیه کد 578 و به 20008080200 بفرستید ممنونم
محراب و مليكا
6 مرداد 92 12:00
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
فرشته
7 مرداد 92 3:17
سلام ایشالا حاجت روا بشین توی این شبا

میگم رمز به کی میدی؟


سلام ممنونم همچنين شما.
هنوز کامل نيست،کامل شد رمز برداشته ميشه
مامان طه
7 مرداد 92 9:12
سلام عزیزم خوبی؟

ماشالا هزارماشالا به علی اکبرم جوجه هاش خ نازن من عاشق جوجه ام

عکساشم خیلی قشنگن مخصوصا عکس هنری باباییش

ببوسش این پسری رو

راستی تو این شبا حتما من و پسریم یادت نره

برا طه هم دعاکن حتما
قربونت بوس بوس

سلام گلم شکر خدا خوبیم...
ممنونم عزیزم...منم جوجه دوست دارم ولی همون چند روز اول؛الانم گذاشتمشون خونه بابام اینا
چشم شما هم مارو دعا کنید
خدانکنه عزیزم
فرشته(نی نی خودم)
7 مرداد 92 18:42
سلام انشاالله خدا نگهدارش باشه
به روزم خواهر


سلام خانمی
سلامت باشی...
چشم خدمت میرسیم
هدیه گلی
8 مرداد 92 14:00
عزیزم با این عکسای قشنگش .
چرا جوجججججججججه ممممممممرد
عیبی نداره فدای سرت جیگرم


ممنونم خاله جون
نمیدونم چرا مرد ولی من که خیلی براش ناراحت شدم
مامان امیررضا
8 مرداد 92 16:20
سلام عزیزم . نماز و روزه هاتون قبول باشه .ماشالله علی اکبرم بزرگ شده .واقعا آفرین به این پسر هنرمند عجب عکسی گرفته .از طرف ما به همه سلام برسونید


سلام آجی.ممنونم همچنین شما.
سلامت باشین...
چشم،بزرگیتون رو میرسونم شما هم سلام برسونید
علی
10 مرداد 92 6:45
خدا حفظش کنه و بهره ای ازش نصیب شیطان قرار نده
فرشته
10 مرداد 92 13:38
راست میگی حضرت زینب الان هم راحت نیست به امید ظهور حضرت مهدی

راستی 21ماهگی گل پسرت مبارک


انشاالله.....
ممنونم خاله ی مهربونم
مامان ثنا
11 مرداد 92 0:40
سلام به آقاعلی اکبر و مامان خانمش. بارک الله به گل پسر برای تمرین روزه گرفتن لز خواب بیدار میشه. ولی فقط از قسمت خوبش که خوردنه استفاده میکنه. بازم خوبه. ایشالله که همیشه شاد و سلامت باشید


سلام خاله جون
ممنونم.....آره خاله جون فقط قسمت بخور بخورش رو هستم و بقیه اش مال مامان و بابامه
ممنونم و همچنین شما
مامان نرگس
12 مرداد 92 0:41
چه نااااازن هم جوجه ها هم آقا علی اکبر


ممنونم خاله جون