آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

اندر احوال گل پسر و سالگرد عقد.....

1392/3/23 22:17
3,207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  زندگی مامان 

طلای من خوبی؟

پسر گلم چند وقت بود که یه مشکلی برات پیش اومده بود که تو پست"اتفاق بد..."توضیح دادم که خدارو شکر به لطف خدای مهربونم و دعای دوستان خوب شدی.


گل مامان تا یادم نرفته بگم(چون هر دفعه که پست میزارم یادم میره)قبل از عید برات یه تقویم درست کردم که ازش چاپ کردیم،اینم عکس تقویم:

تقویم

عزیز دلم فردا 24 خرداده میدونی چه روزیه؟؟؟درسته که فردا روز انتخاباته و از طرفی سومین سالگرد عقد من و باباییه.

سالگرد عقدمون مبارک

 

راستی امسال انتخابات رو چه روز خوبی برگزار کردن.سالگرد عقدمون.  از خود راضی 

 

از وقتی با هم پیمان مقدس بستیم روزها و روزها گذشت چه تلخ و چه شیرین،معبود را شاکرم که در تلخیها کنارم بودی و  شادیها را به کامم شیرین تر کردی....

محمد جان سومین سالگرد عقدمون مبارک.انشاالله سالیان سال سایه ات بالای سرمون باشه.

77

بقیه در ادامه مطلب...

19 اردیبهشت نی نی عمه به دنیا اومد اسمش رو گذاشتن علی اکبر.اینم عکسه علی اکبر کوچولو:

نی نی


16 خرداد عکسایی که از عکس پرینت سفارش داده بودیم اومدن

عکس


کلمه هایی که گل پسرم تازه یاد گرفته:

ابرو: اَبوو

امیر حسین: اَنی یا نِ نِ(به معنای نی نی)

وقتی بهت میگیم اسمت چیه میگی:عَدی اَ

بهت میگیم قرآن بخون:الله...الله(صداتو میکشی و دوبار میگی)

عمو پورنگ رو خیلی دوست داری مخصوصا اون شعری رو که موقع بازی میخونن(عمو منو انتخاب کن)شما هم یاد گرفتی و میگی:عَم مَن

 

این عکس مال چند روز پیشه میخواستیم بریم بیرون تا گذاشتمت تو راهرو از پله ها رفتی بالا:

راهرو

 

 

وقتی رسیدی اون بالا نشستی:

22

 

و در حال برگشت:

11

 

داخل آسانسور:

23

 

وقتی خودتو میدیدی میگفتی:اِ مَن

33

اینم یه نمونه از خرابکاری های علی اکبر،شما بگید من چیکار کنم از دستش؟؟؟کلافه

در حال ریختن چای در سینی:

44

شنا کردن در چایی:

چای

و خوردن چای به سبک علی اکبر:تعجبتعجب

چای3

بدون شرح

55

77


این عکس سمت راستی پارسال روز شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها (سن چهار ماهگی)

عکس سمت چپی امسال روز شهادت(سن یک سال و پنج ماه و 21 روزگی)

 1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ثنا
25 خرداد 92 16:01
سلام عزیزم. خدا حفظش کنه آقا علی اکبرو. برای بازی وبی دعوت شدی. دوست داشتی سر بزن به وبلاگ ثنابانو


سلام ممنونم.....
چشم....
بازم ممنون از دعوتتون
مامان ثنا
25 خرداد 92 18:45
سلام . وقتی وارد وبش میشی از روی موضوعات کنار صفحه موضوعت رو انتخاب کن. مثه اینکه دوباره رفرش کردی. وقتی این کارو کنی نظر دهی میاد. نمی دونم چرا اینظور شده؟


سلام ممنونم.
میرم امتحان کنم ببینم میاد یا نه....
مامانی
31 خرداد 92 2:15
سلام سالگرد عقدتون مبارک .سالیان سال زندگی پر از عسق و خوشی براتون آرزومندم.
وبلاگتون حال وهوای آرومی داره .
اگه دوست داشتین رمز رو به من میدین؟!!!


سلام ممنونم.....همچنین شما
چشم....
مامان امیررضا
1 تیر 92 1:34
سلام عزیزم سالگرد عقدتون مبارک .ماشالله به آقا علی اکبر خدا حفظش کنه .ممنون که به ما سر زدید .


سلام ممنونم آجی....
سلامت باشین...خواهش میکنم.
مامان امیررضا
1 تیر 92 1:36
عزیزم عکس های عکس پرینت کیفیتش خوبه مراحلش چطوریه ؟ چقدر طول می کشه تا برسه دستت ؟هزینه هاش چطوریه؟


آجی جون میام وبت برات میگم
مامان طهورا عسلی
1 تیر 92 12:32
ماشاالله عاشق تقویمتون شدم

چرا به ما سر نمیزنید؟؟؟


خواهش میکنم قابلتون رو نداره....
مامانی طهورا
1 تیر 92 15:53
سالگرد عقدتون مبارک
خصوصی


ممنونم