آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

شهادت حضرت زینب(سلام الله علیها)

1392/3/5 1:23
317 بازدید
اشتراک گذاری

چه بگویم که به من گشت چه ها دریکروز

هیجده یوسفم افتاد ز پا در یکروز

 

همرهانم همه گشتند فدا در یکروز

هستیم رفت ز دستم بخدا در یکروز

 

وای ازآن لحظه که از پیکر من جان میرفت

چه غریبانه حسینم سوی میدان میرفت

 

من عزیز همه بودم که حقیرم کردند

داغها بر جگر سوخته ، پیرم کردند

 

سِیر دادند به هر شهر و اسیرم کردند

خاک را پرده ی رخسار منیرم کردند

 

هیجده دسته گلم را به سر نی دیدند

دور محمل همه بر گریه ی من خندیدند


ای زینب (س) !

براستی سجاد علیه ‏السلام از دریای بی‏کران علم و فهم تو چه امواجی را دیده

و در سخنت چه چیزی را یافت که تو را «عالِمه غیر مُعلَّمه» خواند؟

وفات جانسوز عقیله بنی هاشم و عالم بدون معلم، حضرت زینب کبری تسلیت باد . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فهیمه مامان سینا
5 خرداد 92 2:23
تسلیت میگم شهادت حضرت زینب (س)


منم به شما تسلیت میگم.
مهدیه
5 خرداد 92 10:16
تو ای عشق کار مرا ساختی
که با زینبم آشنا ساختی!
طاعات قبول!


سلامت باشی عزیزم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
5 خرداد 92 14:05
سلام پسر قشنگ و عزیز روزت مبارک مرد و پدر آینده الهی که 100 سالگی روز مرد را جشن بگیری و خدا همه پدرها را نگهداره برامون


سلام ممنونم...
انشاالله.....
مطلع عشق
5 خرداد 92 16:32
سلام.......
تسلیت میگم.......
تسلیتــــــــــــــــــــــــ................



سلام
منم تسلیت میگم....
ღبارانღ
6 خرداد 92 22:03
سلام...
چقدر وقت بود نیامده بودم..امشب یهو دلم خواست بیام...خوبی؟


سلام عزیزم.....
خوش اومدی گلم....