آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

میلاد امام علی(علیه السلام)

1392/3/3 3:13
310 بازدید
اشتراک گذاری

 

ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است

جان من، جانان من، روح و روان من علی لست

تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی

شکر لله حاصل عمر گران من علی است

  شکلکهای جالب آروین

نیستم بیگانه، هستم آشنایت یا علی

از ازل دل داده بر مهر و ولایت یا علی

تا جمال خویش را در کعبه حق ظاهر کند

پرده گیرد از جمال دلربایت یا علی

  شکلکهای جالب آروین

 

میلاد امام علی(ع) آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف

 

والاترین الگوی شهامت و دیانت، بر عاشقانش مبارک باد . . .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

درانتظار ققنوس
3 خرداد 92 11:27
بخدا گفتم: " بیا جهان را قسمت کنیم، آسمون واسه من ابراش مال تو، دریا مال من موجش مال تو، ماه مال من خورشید مال تو ... خدا خندید و گفت: " بندگی کن، همه دنیا مال تو ... من هم مال تو
فهیمه مامان سینا
3 خرداد 92 12:22
عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک
مامانی
5 خرداد 92 2:47
سلاااام عیدتون مبارک. خوش باشید.
براتون آرزوی عافبت بخیری می کنم.


سلام عید شما هم مبارک.
همچنین شما