آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

16 ماهگی نفسم

1391/12/4 10:31
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم

    ماهگیت مبارک نفسم

1391/11/21  دوازدهمین دندونت(آسیاب پایین سمت چپ)  هم در اومد.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

 مبارکت باشه  پسر مامان و بابا 

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید

 که آرامش بخش روح و روان کسی هستی

که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است

قشنگترین بهانه ی زتدگیم

ماهگیت مبارک

چند روز پیش با بابایی رفتیم بازار هم برات کفش خریدیم هم برات یه تاب خوشکل گرفتیم که خیلی

 هم دوستش داری.وقتی که میزاریمت توی تاب همش میگی دَ....دَ...

رذ

 

اینجا هم داشتی بهمون دو دو  نشون میدادی

تابب

اینم کفشای قند عسل

کفش

وقتی که خودت میری سوار روروئکت میشی این شکلی میشینی توش بعدش گریه میکنی تا

یکی بیاد و نجاتت بده

 روروئک

رو

شکلکهای جالب آروین

الهی من فدای شیرین عسل خوردنت بشمقلبقلب

شیرین عسل

شیرین عسل 1

اینم یه خرابکاری دیگه

خراب کردن چسب

niniweblog.com

ماچ قربون شکل ماهتماچ

قربونت

   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

zahra
4 اسفند 91 4:54
خدا برات نگهش داره شیرینه


سلامت باشی عزیزم
کاشکی آدرستو برام میزاشتی
مامان شايان
4 اسفند 91 12:38
ماشالا خاله خيلي شيطنت ميكني ها عزيزم تابت هم مبارك دست مامان بابايي درد نكنه


ممنون خاله جون
فهیمه مامان سینا
4 اسفند 91 17:36
ماشاالله...16 ماهگیشم مبارک
عجب وروجکیه ها...


سلامت باشی عزیزم
مامان علی اصغر
4 اسفند 91 22:44
سلام عزیزم 16ماهگی مبارک


سلام ممنونم
مامان امیر مهدی
5 اسفند 91 1:33
16 ماهگیت مبارک قند عسل
مامانی فکر کنم چسب خراب کردن بین همه بچه هاست
کفشهات مبارک عزیزم
مامانی چرا عکسشو نزاشتین؟


ممنون عزیزم....
جدی مامانی؟؟؟
ممنونم خاله جون
میخواستم یه بار که پاش بودن ازشون عکسی بزارم امابه خاطر شما الان میزارمشون


زهرا(✿◠‿◠)
5 اسفند 91 8:00
16 ماگیت مبارک خوشگل خالههههههههه
محمد صادقم همین طوری می نشست توو روروئکش!!!
بعد گریه میکرد که یکی درم بیاره!!!!


ممنون خاله جون...
امان از دست این بچه ها
مهدیه
5 اسفند 91 10:04
پسرا شیطنت شون هم پسرونه است!
بوس!


بلـــــــــه دیگه...
سارا
7 اسفند 91 19:06
سلام عزیز دلم خوبی
فدات بشم عزیزم
باعث افتخارمه
سارا جون همیشه به من لطف داشته
باعث خوشحالیه منه لینکتون میکنم
فقط با چه اسمی جسارتا؟


سلام گلم
خدانکنه عزیز
منم باعث افتخارمه.
الان میام بهت میگم.
سارا
7 اسفند 91 19:08
:
اینم کلی بوووووووووووس واسه علی اکبر جون


ممنون خاله سارا
مامان ابوالفضلم
8 اسفند 91 0:59
سلام به روی ماه گل پسر و مامان جونش
مبارکه .میگم ابوالفضل همش هشت تا دندون داره پس کی بقیه درمیان؟!


بــــــــــه بــــــــــه.....
سلام به دوست خودمون.مامانی میگفتید گاوی گوسفندی چیزی سر میبریدیم
عزیزم انشاالله زودی در میاره.نگران نباش.
مامان پریسا
8 اسفند 91 14:23
سلام گلم.مبارک باشه عزیز دلم.


عزیزم برای توضیحتون ممنونم ولی منظور من برای سی دی بلاگ بود چون در سی دی بلاگ تاریخ های ویرایش شده ثبت نمیشن بلکه تارخهای به روز شده ثبت میشن

وگرنه اون چیزی که شما گفتید رو در جریانش هستم.


سلام عزیز.ممنون.
خواهش میکنم..........
سارا
9 اسفند 91 21:29
سلام گل من
لینکت کردم
مرسی از لینک
آهنگ وبم خیلی قشنگه عزیزم



سلام عزیزم
ممنونم بابت لینک....
نظر لطفته گلم....
یه نی نی توو خواب و رویا
10 اسفند 91 18:31
سلام مامان علی اکبر جونم مرسی از اینکه بهم سر زدید انشالله خداوند همیشه پشت و پناه علی اکبرت باشه


سلام خواهش میکنم....
انشالله ممنونم....
مامان نفس طلایی
11 اسفند 91 0:03
مبارک باشه ... وای یاد وقتی که خودمون چسب نواری رو این طوری می کردیم بخیرررررررررررررر


ممنونم
سعید
11 اسفند 91 22:32
سلام محمد جان ممنون که سر زدی عجب عکس های خوشگلی داره هااااااااا خدا برات نگهشداره منو یاد پسر برادرم میندازه
زهرا(✿◠‿◠)
11 اسفند 91 23:38
خصوصیت و چک کن عزیزم


ممنونم...
آيــســــا
13 اسفند 91 2:27
اى جانم كه اين بچه اينقدر شيرينه

آپم بهم سر بزن


ممنونم عزیزم...
چشم الان میام
علامه كوچولو
13 اسفند 91 13:15

ميگم اين پسرا و شيرين كاريهاشون چقدر شبيه همند
با اين عكسها مخصوصا تاب و روروئكش كلي برام تجديدخاطره شد

انشاالله خدا حفظشون کنه.
آتـی
13 اسفند 91 17:01
مبارکه


ممنونم...