آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

حرف دل

1391/11/29 17:47
417 بازدید
اشتراک گذاری

                      حرف دل

ای غصه هایت قاتلم                          هر شب دعایت میکنم

 

داغت نبینم جانِ من                           جان را فدایت میکنم

 

باید بلرزد قلبشان                              وقتی شنیدند این سران

 

گفتی که من فعلا فقط                          دارم نصیحت میکنم

 

من با تو تنها ای علی                         عهد اخوت بسته ام

 

محضِ گُلِ روی شما                           دارم رعایت میکنم

 امام خامنه ای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان نفس طلایی
29 بهمن 91 19:33
سلام بفرمائید خصوصی


سلام ممنونم
مامان امیر مهدی
29 بهمن 91 23:28
عزیزم از این جور آدمها زیاد پیدا میشه که حرفهای الکی میزنن
آره من همشو با دست میشورم.بخدا اینقدر مچ دستم هم درد میکنه که نگو ولی دوست ندارم بندازم تو ماشین.نمیدونم چرا ولی وقتی لباسهاشو خودم میشورم عشق میکنم شاید به نظرت خنده دار باشه


............
منم اوایل خودم میشستم اما دیدم کم کم دارم دست درد میگیرم منم انداختمشون تو ماشین لباسشویی.
آره لباس شستن بچه هامون واقعا لذت داره.
سارا
30 بهمن 91 7:10
سلام بچه خوشگل و زیبایی داری می خوای یه هدیه خوب و به یاد ماندنی با قیمت بسیارمناسب به فرزندت بدی از فروش عیدانه با تخفیف 80 درصدی ما بازدید کن ضرر نمی کنی آدرس خرید پکیج مخصوص کودکان با 80 درصد تخفیف: http://vizeh.roozkala.net/product/view/235
ثمین
30 بهمن 91 11:12
سلام گلم
میدونید شاعرش کیه؟؟ من برام همون شب سخنرانی آقا اس ام اس چند بیت اولش اومد ولی اینجا کامل تره!
دوس دارم بدونم کی به این سرعت شعر به این قشنگی رو سرود و پخش کرد!
راستی گلم
اومدم بگم عکسای اثر دست و پای کودک رو دوباره آپلود کردم


سلام عزیزم
نه عزیزم نمیدونم شاعرش کیه
دستت درد نکنه ممنونم
یاسر باقری
30 بهمن 91 18:47
سلام.
ممنونم که بهم سر زدین بازم سر بزنین و نظر بذارین.یا علی.


مامان امیر محمد
1 اسفند 91 0:38
سلام خاله حون من تو مسابقه شرکت کردم و باری برنده شدن به رای شما احتیاج دارم ممنون میشم به سایت زیر بری وبه کد515 امیر محمد رای بدی http://shahrekhatere.niniweblog.com/ رای ذاذی حتما خبرم کن
زهرا(✿◠‿◠)
1 اسفند 91 9:09

عالی بود...
مـــــــــــمنون!


خواهش میکنم عزیزم...
زهرا(✿◠‿◠)
1 اسفند 91 9:10
نه یه قدم پامون و از آقا جلوتر میذاریم!نه یه قدم عقب تر...
ان شاللا


انشاالله که رهرو راهش باشیم.
مطلع عشق
1 اسفند 91 13:46
سلام مامان مهربون....
خوبین؟؟؟ من بعد مدتها اومدم.....
احسنت که پست عالی ای بود....
جانم به فدای ولایت......
بفرما خصوصی خانم


سلام عزیزم.ممنون شما خوبین؟؟؟
خواهش میکنم.
جانم فدای سید علی....
چشم الان میرم.ممنون
علامه كوچولو
2 اسفند 91 7:49
سلام
قربونشون برم كه با همين جمله «فعلا نصيحت ميكنم »قلب همه رو آتيش زدند
معلوم نيست تو اون قلب رئوفشون چه اندوههايي نهفته است كه بروزش نميدن
انشاءالله در پناه حق و عنايات حضرت وليعصر عجل الله تعالي فرجه الشريف سايه شون بر سر ملت هميشه در صحنه مون مستدام باشه:امين


سلام واقعا نمیدونم چی بگم......
انشاالله....
قالب و تقویم کودکانه
2 اسفند 91 12:38
تقویم های زیبای و اختصاصی کودکانه با تم دلخواه شما نه تم حاضر و آماده هر طرحی که مد نظرتان است ما طراحی می کنم نمونه تقویم هایی که جایی ندیدید http://baby-graphic.blogfa.com
مامان شايان
2 اسفند 91 15:57
عالي بود نمره 20 ميدم بهت به ما هم سر بزن ثواب داره بخدا


ممنون
چشم حتما میام...