آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

عموی شهیدم...

1391/7/5 16:43
475 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی عزیز 

من یکی از عمو هام توی جنگ ایران و عراق شهید شده حالا دو تا پوستر

درست کردم میخواستم نظرتون رو بدونم ببینم کدومش بهتره برای

 چاپ.ممنون میشم بهم کمک کنید.

عکس شماره 1

عکس شماره 1 

عکس شماره 2

 

عکس شماره 2 

منتظر نظراتتون هستم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مادر کوثر
5 مهر 91 15:55
خوشا به سعادت عمویتان و آفرین به شما مامانی
مامان محمد صادق(زهرا)
5 مهر 91 18:49
به به!

هر دو شون عالیه عزیزم...

هر کدوم یه جور قشنگه!

نمی دونم کدوم و بگم.....
میگم: دومی! می بینم اولی هم یه صفایی داره!

ممنون عزیزم
نظره لطفته
نایسل
5 مهر 91 19:13
قربونت بشم من یادم نیست رمزش
مامان حسناسادات
5 مهر 91 19:44
به نظر من ومی بهتره واسه چاپ.
راستی جمعه کریم اهل بیت مراسم داره.شوهر خواهرم آقای موسوی والا سخنرانشه.
ان شالله اگه طلسم شکسته شد همدیگرو اونجا ببینیم.


ممنون عزیزم
ایشالا...حتما اگه جور شدمیام
مادر کوثر
5 مهر 91 19:58
به نظر من عکس دومی

ممنون
ستاره زمینی
6 مهر 91 10:01
عزیزم روحشون شاد خوش به سعادتشان.

عکس دومی بهتره

ممنون عزيزم
علیرضا
6 مهر 91 10:44
سلام عموتان در کدام عملیات شهید شده است و چند سال داشته و در چه واحد و لشگری بوده است ؟
نایسل
6 مهر 91 11:06
قربونت بشم


خدا نکنه گلم
asal
6 مهر 91 16:06
به نظر من عکس اولی.

ممنون عزیزم
ام البنین
8 مهر 91 2:01
سلام عکس اولی بهتره.

سلام ممنون
مامان علی اصغر
8 مهر 91 21:17
هردوشون خوب هستن دستتون درد نکنه اوای برا چاپ خوبه به نظر من


ممنون عزیزم
کلبه دل
9 مهر 91 8:41
سلام هر دو قشنگه ولی من اولی رو میگم چاپ کن. کدوم سایت رو میگی؟؟؟
مامان پریسا
11 مهر 91 11:13
مامان امیر مهدی
11 مهر 91 15:15
خدا رحمتش کنه دایی منم شهید شده


خدا دایی شما هم رحمت کنه
درانتظارققنوس
15 مهر 91 15:02
ما که جز گفتن شهدا شرمنده ایم چیزی ندارم
ایشاالله با اقا امام حسین محشور میشن وشفاعت ما را هم بکنن
هر دوتا عکس جالبن
دومی یه صفای خاصی داره


انشاالله
ممنون
زینب مامان امیر عباس
16 مهر 91 22:41
عزیز دلم اولیش قشنگتره ... خوش به حال عموت ...واقعا خوش به حالش ... من شرمنده همه شهدام


ممنونم.آره واقعا شرمنده ی شهداییم
مامانی درسا
27 مهر 91 0:56
عزیزم این پستو ندیده بودم ..... حتما" تا حالا چاپ کردی .... ولی بذار منم نظر بدم من میگم دومی واسه اینکه نگاش که میکنم یه عالمه شهیدو میبینم که زیر خروارها خاک خوابیدن و عموی شما البته در عکس با هیبت ایستاده و نمونه ای از زنده بودن تمام شهدای خفته س .... زیباست ..... خدا همشونو رحمت کنه ....


ممنون عزیزم