آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

مادرم روزت مبارک

1391/2/23 16:43
536 بازدید
اشتراک گذاری

تقديم به مادرم که در هر زمين خوردنم ، دستهايش عصاي بر خاستنم بود

اي يگانه ترين بعد از خداي!



مادر عزيزم، از آن هنگام که تو را شناختم، دست نوازشگر تو را بر روي

سرم احساس کردم، دستي که تکيه گاه دستانم شد و به من راه رفتن

آموخت.

دستي که در هنگام بيماري دستمال خيس بر سرم نهاد و دستي که به

درگاه خداوند بالا مي رفت و شفاي من را طلب مي کرد.

دستي که وقتي بر سرم کشيده مي شد با تمام کوچکي ام محبتش را

احساس مي کردم. گرماي آن دستان، شفابخش وجودم بود.

مادرم، اي مهربان ترين، چه شب هايي که من و تو تنها به سر برديم و با

هم چه راز و نيازها که نکرديم ... .

وقتي دست هاي نيازم به سوي تو دراز مي شد احساس گرم و مطبوعي

 سراسر بدنم را فرا مي گرفت. وقتي دلم با نگاه پر از محبتت مي لرزيد،

 وقتي با صداي خنده ام مي خنديدي و با هاي هاي گريه ام اشک

مي ريختي، من مي ماندم و صفايت که خدايا قلب مادر چقدر بزرگ است.

مادر، تمام لحظه هاي کودکي ام در تو خلاصه مي شود. با اينکه ديگر کودک

نيستم ولي بدون تو احساس تنهايي مي کنم و با تو آرامش مي يابم. من

هنوز هم در کنار تو کوچکم و به محبت و راهمنايي هايت نيازمندم.

مادرم، معناي محبت را در چشمانت خوانده ام، مفهوم گذشت را در وجودت

ديده ام و تپش قلبت را براي خود يافته ام. در طول زندگي نه چندان طولاني

ام هيچ انساني را به پاکي و مهرباني تو نديده ام. هيچ شانه اي را مطمئن

تر از شانه هاي تو نديده ام که سر بر آن بگذارم و در دلتنگي هايم اشک

بريزم.

هيچ قلبي را امن تر از قلب تو نيافته ام که اسرارم را برايش فاش کنم و هيچ

دستي را نوازشگرتر از دست هاي تو نيافته ام نا بوسته بر آن دهم.

مادرم، دوستت دارم که مرا در جان خود پروده اي و با تحمل دردي جانکاه به

دنيا آورده اي و از شيره جانت تغذيه ام کردي و براي بزرگ کردنم از جان

شيرينت مايه گذاشتي ...

عزيز جانم، تو در سراسر زندگي ام جريان داري، در تمامي افق هايي که

به من ختم مي شود لحظاتي که دلگيرم و زماني که به محبت نياز دارم،

هنگامي که آرزومندم و زماني که غمگينم.

تويي تمام وجودم، تويي که با تمام وجود محبتت را نثارم کرده اي و

مي کني.

تو هماني هستي که مهرت را بي دريغ همچون باران هاي شمالي هر روز،

هر ساعت و هر دقيقه بر روحم مي بخشي.

اي اسوه صبر و تقوا و اي الگوي مهر و محبت، مادرم، دوستت دارم،

عاشقانه دوستت دارم و مي پرستمت.

بگذار از مهرباني نگاهت سخن بگويم و از بزرگواري دستانت.

اي مادر دوست دارم زيباترين واژه ها را در کنار هم بنشانم و با زنجير مهر و

عاطفه آنها را پيوند دهم تا رساترين و لطيف ترين جملات بشود و آن گاه آن

را به تو هديه کنم.

اي مادر، اي هميشه خوب من! تو مفهوم بهاري، از دهانت ياس مي رويد،

تو به زيبايي زيباترين غزل عاشقانه اي. عطر تو که باشد از تمام ياس هاي

معطر عشق لبريزم.

اي گل بي همتاي زندگي ام، سراسر وجودم از وجود بيکرانت لبريز است. تو

بهترين مادر دنيا هستي و من بي نهايت دوستت دارم. قلبم برايت مي تپد و

هر نفسم انعکاس صداي توست.

باور کن تو را به وسعت تمام قلبم دوست دارم.

 

مامان های مهربون روزتون مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

بابای ملیسا
23 اردیبهشت 91 22:27
ضمن عرض تبریک به خاطر روز مادر ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشم سر بزنید و با نظرات قشنگتون وبلاگ ملیسا رو مزین کنید آسمان را گفتم : می توانی آیا بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه روح مادر گردی ؟ صاحب رفعت دیگر گردی ؟ گفت نی نی هرگز !!! من برای این کار کهکشان کم دارم نوریان کم دارم مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم ! … خاک را پرسیدم : می توانی آیا دل مادر گردی ؟ آسمانی شوی و خرمن اختر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار بوستان کم دارم در دلم گنج نهان کم دارم ! … این جهان را گفتم : هستی کون و مکان را گفتم : می توانی آیا لفظ مادر گردی ؟ همه ی رفعت را همه ی عزت را همه ی شوکت را بهر یک ثانیه بستر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار آسمان کم دارم اختران کم دارم رفعت و شوکت و شان کم دارم ! عزت و نام و نشان کم دارم ! … آن جهان را گفتم : می توانی آیا لحظه ای دامن مادر باشی ؟ مهد رحمت شوی و سخت معطر باشی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار باغ رنگین جنان کم دارم ! آنچه در سینه ی مادر بوُد آن کم دارم !
مامان پریسا
28 اردیبهشت 91 21:08
سلام مامانی . پسمل گلمون خوبه؟ راستی روزتون هم مبارک. بهمون سر بزنید. منتظریم.
مامان امیر مهدی
30 اردیبهشت 91 15:47
روز مادرو به مامان گلت تبریک میگم به ما هم سر بزن همشهری
مامانی درسا
1 خرداد 91 0:57
ومدم گل روی پسرمو دیدم و رفتم
حسناسادات
2 خرداد 91 10:55
خصوصی
کلبه دل
4 خرداد 91 10:26
. امشب می تونی هرآرزویی داری بگی امشب یکی هست که صدات رو میشنوه یکی که توی خلوت اشکات پا میذاره شب آرزوهاست منو از یاد نبر . . .
مامان امیر مهدی
6 خرداد 91 13:50
مامانی آپم بیا منتظرتم
مامان یاس
8 خرداد 91 17:28
………@.@@ ……@..-...•..@ ……@....ﮞ...@ ….…\———————————————————————/ ……\سلام عزیزم آپم آپم آپم آپمممممممممممممممممم …/ ....\برات 2تا ماشین گذاشتم با هر کدوم که خواستی بیا!!! / …\——————————————————————————/ منتظرمااااااااااااا ....……___ ..___\ ][ /__ (_ ___׀׀_ __) ...Ŏ…..… Ŏ ._________________ |..ШШШШШШШШ.......| |....| |.........| |.....| |__|__|_____|__| __̠| ..... ŎŎ………. ŎŎ
ستاره زمینی
9 خرداد 91 1:51
سلام مامانی اقا علی اکبروخوشحال میشیم مهمان ماباشید.reyhan1385.niniweblog.com
مامانی درسا
9 خرداد 91 18:41
سلام سلام صدتا سلام ....... دوستان عزیزم همانطور که میدونید درسا گلی توی مسابقه نی نی و شکلک شرکت کرده ...... از امروز تا چهاردهم زمان رای گیری است ..... اگه ما رو قابل دونستید .... به آدرس زیذ مراجعه کنید و بهش رای بدین ..... راستی حتما" آدرس وبلاگتان رو بذارین ..... در غیر این صورت رای منظور نمیشه ...... ممنون ...... ایده های مامی صدرا و صهبا آدرس : http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامان پریسا
10 خرداد 91 9:35
پیشا پیش روز پدر و تولد حضرت علی مبارک. بفرمایید جشن داریم
نایسل
10 خرداد 91 23:12
چرا آپ نمیکنی خانوم دلمون تنگ شده
نایسل
10 خرداد 91 23:27
چرا آچ نمکینی عسیسم
مامان امیر مهدی
15 خرداد 91 2:10
نازد به خودش خدا که حیدر دارد دریای فضایلی مطهر دارد همتای علی نخواهد آمد به جهان صد بار اگر کعبه ترک بر دارد به ما هم سر بزنید آپم
کلبه دل
20 خرداد 91 10:53
سلام ممنون که منو اپ کردی این بوسه ها باری علی اکبر جان
asal
31 خرداد 91 13:18
روز همه مادرها مبارک
asal
6 تیر 91 8:10
پرسیدم..... ، چطور ، بهتر زندگی کنم ؟ با كمی مكث جواب داد : گذشته ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر ، با اعتماد ، زمان حالت را بگذران ، وبدون ترس برای آینده آماده شو . ایمان را نگهدار وترس را به گوشه ای انداز . شک هایت را باور نکن ، وهیچگاه به باورهایت شک نکن . زندگی شگفت انگیز است ، در صورتیكه بدانی چطور زندگی کنی .
مامانی درسا
7 تیر 91 13:01
سلام پس عکس چدید پسرم کچان مامانی پس کجایی خاطرات پسرمو نمینویسی ها ..... ما حسابشو داریم ......
حسناسادات
7 تیر 91 13:46
دلمون برای علی اکبر جون یه ذره شده هاااااا
مامانی درسا
8 تیر 91 0:13
آجی جونم برو خصوصی
نایسل
8 تیر 91 21:58
آخی الهی برات بمیرم عزیز دلم غصه نخور
مامانی درسا
9 تیر 91 11:32
گلم خوبی خوشی عزیزم خواهری بنویس واسه پسرم حتی شده یه خط ..... هزار تا بوس
نایسل
9 تیر 91 13:14
خیلی نگرانت شدم الهی مشکلت هر چه زودتر حل شه به ق همین شبای عزیز