آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

شب هشتم محرم

1392/8/20 19:23
371 بازدید
اشتراک گذاری

شب هشتم: شب حضرت علی اکبر

گاهی همه به دور پسر جمع می شوند

گاهی همه به دور پدر جمع می شوند

این هاکه دست وپای علی راگرفته اند

هشتاد و چهار  فاطمه سرجمع می شوند

شعر برگرفته از وبلاگ نود و پنج روز باران


 

مداحی شب هشتم محرم با نوای حاج سید مجید بنی فاطمه

من به جای تو میمیرم تو به جای من بلند شو / من برای تو میمیرم تو برای من بلند شو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهدیه ( مادر دختری)
20 آبان 92 19:26
بسم الله الرحمن الرحیم دعوت اید به هیئت مجازی مان و دعا کنید برای توفیق اش و توفیق مان Smm625.blogfa.com
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
چشم ان شاالله سعادت داشتیم حتما میایم.
توت فرنگی(مامان علیرضا)
20 آبان 92 21:12
سلام عزیزم ممنون لینکش رو می زارم الان عزیزم اجرت با سید الشهدا
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم. همچنین شما
توت فرنگی(مامان علیرضا)
20 آبان 92 21:13
راستی می خوام از عکس بچه ها تو محرم کلیپ بسازم عکس علی اکبر جان رو برام بفرست به این ایمیل moalememajazi@yahoo.com
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
ممنون عزیزم متاسفانه از محرم امسال فعلا عکسی ازش ندارم.اگه گرفتم ازش حتما میفرستم