آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

شب هفتم محرم

1392/8/19 18:20
381 بازدید
اشتراک گذاری

شب هفتم:شب حضرت علی اصغر

آری سر شانه ام کبوتر شده بود
از خیمه برای پر زدن در شده بود
در کوچکی اش داشت بزرگی می کرد
یعنی علی اصغر، علی اکبر شده بود

شعر برگرفته از وبلاگ نود و پنج روز باران


 

روضه شب هفتم محرم با نوای حاج مهدی شلحشور

با خودم فکر میکنم اصلا چرا باید رباب با آب هم قافیه باشه


 

 روضه شب هفتم با نوای حاج سید مجید بنی فاطمه

وقتی که آسمون دلش زاره / با غصه های طفل شیرخواره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

م.موحد
19 آبان 92 18:32
سلام یه عالمه کار نمدی دارم برا نینیت بیا ببین دوستان خوبم برای دیدن کارها در وبلاگ : http://namadi.blogfa.com و برای سفارش میتونید از ایمیل و یا از طریق شماره 09122204496 تماس حاصل فرمایید
سمیرا
19 آبان 92 21:40
عزیزم خیلی برام دعا کن
شب باب الحوائج:خیلی دعام کن
ღمامان على اكبرღ
پاسخ

چشم عزیزم شما هم مارو دعا کن
توت فرنگی(مامان علیرضا)
20 آبان 92 2:11
سلام عزیزم
من گفتم حتما نزاشتی نیمدم وبت
ممنون عزیزم لطف کردی
لینکش رو گذاستم
حال گل پسر ت خوبه خواهر عزیزم
بهتر شده
ღمامان على اكبرღ
پاسخ

سلام عزیزم
خواهش میکنم.
اجرت با اباعبدالله
خداروشکر یکم بهتر شده.ممنون که جویای حالمون شدی