آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

شب سوم محرم

1392/8/15 23:13
406 بازدید
اشتراک گذاری

شب سوم: شب حضرت رقیه

مثل گذشته بال و پر دارم ؟....ندارم

حال بپر ، بال بپر ، دارم؟......ندارم

بی اطلاعم اینکه این مردم چه کردند ....

.....با معجرم ، اما خبر دارم ندارم

گفتند: می آید پدر،....یعنی می آید؟

اصلا مجالی تا سحر دارم؟ ندارم؟!!

شعر برگرفته از وبلاگ نود و پنج روز باران


مداحی شب سوم محرم با نوای حاج محمود کریمی

کجایی بابا شده نماز من نشسته / کجایی بابا شده قیام من نشسته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

توت فرنگی(مامان علیرضا)
16 آبان 92 17:30
سلام خیلی منتظر شدم بیای و مال امشب هم بزاری گویا قسمت نشد
می خوام برم امروز و فردا نیستم
اما حتما لینک وبت ور می زارم
بیان مستقیم وبت



سلام عزیزم
شرمنده علی اکبر مریض شده آبله مرغون گرفته به خاطر همین نتونستم پست رو عصری بزارم
علامه کوچولو
16 آبان 92 18:52
سلام بانو
عزاداریهاتون قبول التماس دعا
امشب به یاد علی اصغر علیه السلام کوچولوی نازت رو ببوس


سلام عزیزم
ممنونم عزاداریهای شما هم قبول باشه