آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

شب دوم محرم

1392/8/14 19:16
324 بازدید
اشتراک گذاری

شب دوم: ورود کاروان به کربلا

 

اینجا که آمدیم غم و غصه پا گرفت
دلشوره ای عجیب وجود مرا گرفت
حس غم جدایی این دشت لاله خیز
بال و پرم جدا و دلم را جدا گرفت

شعر برگرفته از وبلاگ تیشه های اشک


مداحی شب دوم محرم با نوای حاج محمود کریمی

علم به دوش سقا چشای زینب دریا / پر فرشته تر شده از اشک زهرا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فرزند مهدوی
14 آبان 92 20:00
محرم جان عشاق جهان است/محرم یک خزان پر از بهار است/اگر پرسی ز عشاق ازمحرم/محرم سر به نیزه نغمه خوان است.
ماه عزای حسین علیه السلام تسلیت باد.
با اعمال ماه محرم به روزم.



برشما هم تسلیت باد
چشم حتما میام
توت فرنگی(مامان علیرضا)
14 آبان 92 20:11
سلام عزیزم
لینکش رو گذاشتم
دستت درد نکنه
خودم هم شب اول رو دانلود کردم
خیلی قشنگ بود دستت درد ننکنه
الانم شب دوم رو دانلود می کنم


سلام عزیزم
دست شما درد نکنه.خواهش میکنم
التماس دعا
سمیرا
15 آبان 92 0:16
السلام علیک یا قتیل العبرات
التماس دعای زیاد


مامانی آوایی
15 آبان 92 14:53
ممنونم عزیزم اومدی وبهمون سر زدی وکامنت گزاشتی قربان لطفت
علی اکبر عزیزم رو ببوس


خواهش میکنم عزیزم
وظیفه بود
ممنونم شما هم آوا جون رو ببوس