آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

علی اکبرم تولد ۲سالگیت مبارک

1392/8/3 5:31
1,232 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم

چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟

فرشته ای فقط در قالب یک انسان

فقط ساده می توانم بگویم

تولدت مبارک

امروز روز تولد توست

و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

تولدت مبارک

 

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس

و چه اندازه عجیب است ،

روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است

امروز…

روز میلاد…

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولد مبارک

3 آبان 1390

1

3 آبان 1391

2

3 آبان 1392

 3

ماشـــــاالله

 

متولدین 3 آبان

تولد همشون مبارکتشویقتشویقتشویق

پرنیا
پرنیا
سلنا
سلنا
امیرحسین
امیرحسین
یاغمور
یاغمور
یاسمین
یاسمین
aarshan
aarshan

سهیـــل
سهیل
سهیل
على اكبر
على اكبر
mehrzad
mehrzad
نوا
نوا
هلیا
هلیا
درسا

روز شمار بالای وبلاگ گل پسرم که نشون داده:

على اكبر تا این لحظه ، 2 سال و 0 روز و 0 ساعت و 0 دقیقه و 0 ثانیه سن دارد

 4

تشکر میکنم از دوست عزیزم مامان علیرضا جون  که تولد علی اکبر رو توی وبلاگشون تبریک گفتن و بابت آموزش هایی که دادنقلب

ان شاالله همیشه سالم و سلامت باشی

 


پسر گلم ان شاالله عصر جشن تولدت برگزار میشه در اولین فرصت عکسای تولدت رو میزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

خواب گو
2 آبان 92 7:53
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مامان محمدطاها
3 آبان 92 5:15
چه پست خوبی گذاشتید


ممنونم عزیزم
مامان حسناسادات
3 آبان 92 9:00
تولدت مبارک عزیزدلم.
ایشالا هزار سال زنده باشی و جز سربازای امام زمان باشی گلم


ممنونم جاله جونم
همچنین حسنای گلم
مامان آوا
3 آبان 92 19:55
سلام عزیزم تولد گل پسری مبارک
از وبلاگ توت فرنگی اومدم به اینجا تا تولد علی اکبر عزیز رو تبریک بگم الهی صدو بیست ساله شی


سلام عزیزم
ممنونم از حضورتون
مامان اباصالح جون
3 آبان 92 23:19
سلام خانوم خانوما
سلام آقا علی اکبر سرباز امام زمان(عج)
مبارک مبارک تولدت مبارک
الهی زنده باشی
سرباز آقا باشی
الهی مجتهد شی
حافظ قرآن باشی


سلام عزیزم
ممنونم
چه شعر زیبایی
توت فرنگی (مامان علیرضا)
4 آبان 92 0:11
سلام عزیز خاله
منو ببخش دیر اومدم
آخه نبودم
تازه رسیدم
تولدت مبارک باشه عزیز دلم
تولـــــــــــــــــــــــــــد

تــــــــــــــــــــــــــولــــــــــــــــــــــــد

تـــــــــــولـــــــــــــــــــــدتـــــــــــــــــــ

مــــــــــــبـــــــــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ


الهی زنده باشی
الهی صد ساله شی
نه 120 ساله شی
هزار سال زنده باشی



سلام خاله جون
خواهش میکنم
ممنونم
مامان فاطمه کوچولو
4 آبان 92 0:43
سلام مامان گلی. تولد علی اکبر با تاخیر مبارک باشه. ایشالله صد ساله بشه این کوچولوی نازنین



سلام مامان جونی
ممنونم
مامانی درسا
4 آبان 92 7:45
ای جون علی اکبری از اولش هزار ماشاالله ناناز بودی ... منتظر عکسای خوشگل تولدت هستیم پسرم


ممنونم خاله جـــونم
چشم
مامان سيد محمد سپهر
4 آبان 92 10:14
تولد تولد تولدت مبارك...مبارك مبارك...تولدت مباركبي صبرانه منتظر ديدن عكس هاي تولد هستيم


ممنونم
چشم حتما میزارمشون
مامان سيد محمد سپهر
4 آبان 92 10:14
سلام عزيزم....به ياري خدا تونستم جشن خوبي براي گل پسري بگيرم......شما هم دعوتين به ديدن عكس هاي جشن سيدي


سلام خداروشکر.
چشم فرصت کنم حتما میام
مامان علی خوشتیپ
4 آبان 92 15:45
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله بشی
من تمام 4 شنبه و 5 شنبه تو فکر مامانت بودم برای کیکت چیکار کرده


ممنونم خاله جون
وای عزیزم ممنونم که به فکرم بودی.همون روزم اس ام اس دادی.
مامان پریسا
4 آبان 92 15:56
تولدت مبارک عزیزم. پس تو هم ابان ماهی هستی

منتظر عکس های تولد هستیم.


ممنونم عزیزم
چشم در اولین فرصت میزارمشون
سمیرا
4 آبان 92 17:44
تولدت مبارک علی اکبر جونی
داماد بشی عزیزدلم
إن شاءالله طول عمر باعزت داشته باشی در کنار مامانی وبابائی


ممنونم خاله جـــــون
مامان محمدطاها
5 آبان 92 5:51



مطلع عشق
5 آبان 92 15:21
سلام مامان مهربون......
خوبید؟!!! خسته نباشید
تولد گل پسرتون؛ قند عسلون مبارک باشه

اگه اون ورا اومدید رمزو براتون گذاشتم


سلام عزیزم چه عجب بالاخره تشریف اووردین...
ممنونم.چشم حتما میام پیشتون
آتــــی
6 آبان 92 12:15
خیلی خوشگله
مبارکه اجی
آپم


ممنونم چشم میام پیشت
توت فرنگی(مامان علیرضا)
6 آبان 92 23:56
سلام انگار نظر من ثبت نشده
گل پسر تولدت مبارک باشه
الهی هزار ساله شی


سلام چرا عزیزم کامنتت ثبت شده بود ولی من دیر تایید کردم.شرمنده
ممنونم خانمی
مامان ابوالفضل
8 آبان 92 1:32
تولدت مبارک علی اکبر نازنینم.
بووووووووووووووووووووووووس هزارساله بشی.


وای چه عجب اومدین مامانی
ممنونم خاله جون
خیلی خوشحال شدم
سمیرا
11 آبان 92 18:48
مبارک باشه علی اکبرجونی
دامادبشی و سرباز امام زمان (عج)بشی عزیزم


ممنونم خاله جونم
ان شاالله
مامان بهاره مامان امیرمحمد
28 آبان 92 15:22
علی اکبر جون ببخشید با تأخیر گل پسر قند عسل تولدت مبارک انشاءا.. 200ساله بشی در کنار مامانی و بابایی با سلامتی و خوشبختی الهی آمین
ღمامان على اكبرღ
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم ممنونم لطف داری گلم.همچنین شما