آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

23 ماهگی و دوتا تولد

1392/7/4 18:54
696 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسر گلم

دیروز مهر یعنی شما ماهه شدی

    ماهگیت مبارک....

 

کم کم داریم به تولد ۲ سالگیت نزدیک میشیم

خدیا شکرت بابت این هدیه ی زیبایی که به من و همسرم عطا فرمودی.انشاالله بتونیم اونطوری که میپسندین تربیتش کنیم.انشاالله روزی برسه که لباس سربازی آقا امام زمان رو تنت کنیم.

niniweblog.com

پسر گلم عزیزم کمتر از یک ماه دیگه تولدته.تولد امسالت رو میخوام با حضور باباجون،مامان جون و آقاجون،مادر جون،دایی علی بگیریم.نمیخوایم زیاد شلوغ باشه.میترسم شما اذیت بشی و گریه کنی ني ني شكلكانشالله بزرگتر شدی برات یه تولد خوشگل میگیریم

انشاالله تو لباس دامادی ببینمت پسر گلم فدات شمقلب قلب


ماشاالله پسر گلم برا خودش یه طوطی شده.هر کی هر چی بگه و بتونی تلفظش کنی اصلا دریغ نمیکنی و سریع تکرار میکنی 

حتی وقتی تلوزیون روشنه اگه چیزی بشنوی و بتونی سریع تکرار میکنی

قلبچند کلمه دزفولی(به زبان مادری)یاد گرفتی

عَمَه(به معنای عمه)

بَچَه(به معنای بچه)

اَنگیر(به معنای انگور)

دایهَ(به معنای مادر)

البته کلمه عَمَه و اَنگیر رو وقتی خودت یاد گرفتی با لهجه دزفولی گفتی. ولی کلمه دایه رو بهت یاد دادیم.

کلمه بَچَه رو یه بار مادر جون گفت بَچَه مکن!شما هم طبق عادتت تکرار کردی بَچَه

قلبکلمه علی رو دیگه خوب تلفظ میکنی.اما هر چی بهت میگیم بگو دایی میگی عـلـــــی البته بعضی اوقات(خیلی کم)میگی دایی

قلبخیلی ته دیگ خوردن رو دوست داری،به ته دیگ میگی أ دیگ

قلبیه مدت هست یاد گرفتی در مقابل سوالی که ازت میپرسیم و جواب مثبت باشه میگی آ  بهت میگم نگو آ بگو بله،میگی بَــــ  لـــــه

قلبکلمات دیگه ایی هم بلدی که الان حضور ذهن ندارم که برات بنویسم.

قلباصلا نمیزاری ازت عکس بگیریم تا دوربین رو میبینی دستمون سریع میای که دوربین رو بگیری به خاطر همین زیاد عکس ازت ندارم و چندتا عکس از قبلا میزارم.

اینجا 15 اردیبهشت 1391؛ 6 ماه و 12 روز

طلا

اینجا 10 مرداد 1391؛ 9 ماه و 7 روز

قربون خنده هات

قربون طرز خوابیدنت؛اینجا 7 مهر 1391؛ 11 ماه و 4 روز

1

2

اینجا 13 خرداد 1392؛ 1 سال و 7 ماه و 10 روز

3

 


نمیدونم اینترنت موقع میلاد امام رضا چه مشکلی باهام داشت اصلا پستام ارسال نمیشن.خیلی ناراحت شدم ناراحت

با تاخیر میلاد امام رضا(علیه السلام) و خواهر گرامیشان حضرت معصومه(سلام الله علیها) مبارک

niniweblog.com

 مهر تولد  سالگیه علیرضا جونم هست

   

پیشاپیش تولدنت مبارک عزیزم،120 ساله بشی خاله جون 

انشاالله همیشه شاد و سلامت زیر سایه آقا امام زمان(عج) و مامان و بابا زندگی کنی

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

  مهر تولد سالگیه حسنا سادات جونم هست

    

پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم ،۱۲۰ ساله بشی خاله جون    

انشاالله که همیشه شاد و سلامت زیر سایه آقا امام زمان(عج) و مامان و بابا زندگی کنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

بهار
3 مهر 92 17:23
سلام اگه دوس داشتین برای علی اکبر جون قالب وبلاگ با عکسای خوشگلش درست کنم. خوشحال میشم به این آدرس سر بزنین. www.ghalebe-weblog.blogfa.com البته با قیمت مناسب تر از جای دیگه و یه کارت پستال هدیه.
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
3 مهر 92 19:16
سلام عزیزم
خوبی
پسر گلت خوبه
ممنون که تو مطالب نظر گذاشتی
عزیزم لینک دانلود رو عوش کردم و می تونی راحت دانلودشون کنی گلم



سلام عزیزم
ممنونم.شما خوبی؟
خیلی ممنونم دوست خوبم
مامان نرگس
3 مهر 92 22:27
سلام ما که رمز نداریم چی؟؟؟؟


سلام عزیزم بعد از کامل شدن رمز برداشته میشه
مامان علي خوشتيپ
3 مهر 92 23:35
خصوصي


ممنونم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
4 مهر 92 9:21
سلام امروز 23 ماهگی آقا علی اکبر
تبریک می گم
علی اکبر جونم 23 ماهگیت مبارک عزیزم

ممنون که سر زدی
قابلی نداره گلم


سلام ممنون عزیزم...
شما لطف داری
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
4 مهر 92 15:49
سلام به به چه عکسای قشنگی
مرسی اومدب یه وب علیرضا
دستت درد نکنه خاله
من هم روز میلاد امام رضا نتونستم مطلب بزارم صبح زود گذاشتم خیلی سخت بود سایت مشکل داشت
راستی کلماتی که می گه مثل مال علیرضاست
منم می خواستم دایی رو یاد بدم یاد نمی گرفت یه روز یه حیون دایناسورش رو آورد گفت چی؟ گفتم دایناسور از اون به بعد دایناسور رو می گفت دایی
سمور هم می گفت عمم
اما الان دایی خاله عمو عع و مامان جون و بایی و علی و .... همه چی رو دیگه می گه
یه ماه دیگه ماشالله هی حرف می زنه و به حرفت می گیره و کلی از کلماتش می خندی


سلام خاله جون...
خواهش میکنم
نمیدونم,انگار سایت مشکل داشت
جه جالب...
ماشاالله به علیرضا جووونم
انشاالله من عاشق حرف زدن بجه ها هستم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
4 مهر 92 19:44
وای
خیلی ممنون
دستت درد نکن عزیزم


خواهش میکنم عزیزم
قابلتو نداره
سمیرا
5 مهر 92 0:02
سلام عزیزم خوبی بانو؟
تولد23ماهگیت مبارک علی اکبرجوووووووووووووووونم

دامادبشی إن شاءالله


سلام عزیزم ممنونم شما خوبید؟
خیلی ممنون خاله جون
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
5 مهر 92 13:15
سلام عزیزم
ممنون که چندین بار به وبلاگ من وعلیرضا سرزدی و تبریک گفتی
انشالله تولد علی اکبر جبران می کنم


سلام گلم
خواهش میکنم،وظیفه بود
لطف داری عزیزم
مامان محمدطاها
5 مهر 92 15:43
مبارکه ایشالا
فکر کنم نی نی من و شما فقط سه روز تفاوت سنی دارند


ممنونم
چه خوب یه دوست جدید پیدا کردم
ռᗩjᙢɐᖺ
5 مهر 92 20:16
سلامت باشه


ممنونم
مامان امیررضا
6 مهر 92 0:33
سلام عزیزم 23. ماهگیت مبارک علی اکبر جونم .ماشالله به این طوطی کوچولو .راستی نمی دونم چرا امیررضا هم بچه رو همینطور تلفظ می کنه در صورتی که ما فارسی می گیم .خوابیدنشون هم که عین همه. قربون این فسقلی ببوس علی اکبر جون رو از طرف ما


سلام عزیزم
ممنونم خاله جون
میدونی چیه عزیزم از بس که این زبون دزفولی شیرینه من خودم که زبون دزفولی خیلی دوست دارم ولی مامانم نمیزاشت حرف بزنم میگفت لهجه میگیری زشته
ولی من یاد گرفتم
ای قربون امیر رضا که اینقد ماشاالله شیرینه
فرشته
6 مهر 92 21:11
سلام
23 ماهگیت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــ
انشاالله خدا حفظت کنه


سلام خاله جون
ممنونم
مامان نیایش
7 مهر 92 20:04
سلام عزیزم ممنون پیشمون اومدی تولد گل پسری پیشاپیش مبارک باشه الهی سلامت باشه همیشه اون عکس آخری با مقنعه چه با مزه شده


سلام خواهش میکنم
ممنونم عزیزم همچنین شما
مامان محمدطاها
8 مهر 92 5:22
سلام دوست خوبم
من در شرف از شیر گرفتنم
یک دوروز adsl ندارم در اولین فرصت میام ا تجربیاتم براتون میگم
این مطلب آخری رمزش براتون خصوصی زدم بعلاوه مطالب قبلی راجع به روند از شیر گرفتن که تو مطالب هست بخونی به نظرم مفیده


سلام عزیزم ممنون که اومدی....
پس منتظر تجربیاتتتون هستم
بابت رمز هم ممنون
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
8 مهر 92 10:41
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم فهمیدم کلیپ درست کردی
حتما به خاط گل روی شما آموزشش رو می زارم تو وبلاگم


سلام عزیزم
ما هر چی یاد گرفتیم به خاطر حضور و لطف شماست
ممنونم عزیزم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
8 مهر 92 10:42
ممنون که سر زدی نازنینم


خواهش میکنم عزیزم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
8 مهر 92 20:38
سلام دوباره عزیزم آموزش رو گذاشتم می تونی بخونی


سلام عزیزم ممنونم...
خیلی ممنونم دوست مهربون
زهرا (مامان طه )
8 مهر 92 20:38
مامانی رمز


کدوم رمز؟
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
9 مهر 92 14:29
ممنون بابت لطفت عزیزم انشالله کلیپ علی اکبر جون رو تو وبلاگت ببینم و لذت ببرم از هنرمندی مادری مهربون


خواهش میکنم عزیزم....
انشاالله...
هرچند به پای شما نمیرسم
مامان محمدطاها
10 مهر 92 9:35
سلام خانومی
تو قسمت ارشیو موضوعی وبلاگم
قسمت مادرانه رو کلیک کن
مطلب رکورد زنی محمد طاها راجع به شروع از شیر گرفتن پسملیه
مابقیشم همونجاست
روند ما اینجوری بود اگه سوالی بود در خدمتم


سلام عزیزم
ممنونم از توضیحاتی که دادی.
انشاالله همیشه سلامت باشین
آتــــی
10 مهر 92 10:57
مبارکه
اپم


ممنونم
باشه عزیزم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
10 مهر 92 12:46
سلام لطفاً به وب من سربزنید یک موضوع خیلی خیلی مهم با تشکر

سلام الان میام


زهرا (مامان طه )
10 مهر 92 21:53
گلم بروزم بیا


چشم عزیزم
مامان محمدطاها
10 مهر 92 22:11
منم این دوسه روزی که پسملی شبا کمتر پامیشه همین حس بهم دست داد ولی دیشب که دوباره مثل قدیم شب تا صبح صدبار بیدارم کرد بازم مصمم شد برای رهایی
ضمن اینکه اگه بهتدریج بگیریش برا روحیه خود مادرم بهتره


آره عزیزم واقعا هم مادر اذیت میشه هم خود بچه
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
11 مهر 92 12:46
سلام خواهر مهربون من
ممنون که سر میززنی و نظر میدی
خیلی لطف کردی عزیزم
علی اکبر گلم رو ببوس


سلام عزیزم
خواهش میکنم،قابلت رو نداره
ممنونم دست بوسه،شما هم علیرضا جون رو ببوس
مامان نرگس
11 مهر 92 17:20
سلام خوبین؟ خبری ازتون نیست!!!
آپم عزیزم تشریف بیارید.


سلام ممنونم
چشم میام خدمتتون
ستاره زمینی
12 مهر 92 10:27
23 ماهگیت مبارک خاله جون الهی 120 ساله شی عزیزم.


ممنونم خاله جون
ستاره زمینی
12 مهر 92 10:28

عزیزم چه تولدی بشه با حضور بزرگترای مهربون.


مامان ایدین
15 مهر 92 0:03

مبارک باشه ایشالا صد سالکیت


ممنونم خاله جوووونم