آقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــمآقــا عــلـــى اكــبــر جــــونـــــم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
زینب خانوومزینب خانووم، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀على اكبر مامانى و بابايى❀◕ ‿ ◕❀

شهادت مولای متقیان حضرت علی(علیه السلام) تسلیت

1392/5/8 7:10
421 بازدید
اشتراک گذاری

اسطوره علم و ولایت را شکستند

دیدید ارکان هدایت را شکستند

دیگر اذان گویى نماند از بهر کوفه

بگرفت رنگ خون تمام شهرکوفه

شعری زیبا در وصف مولایم علی علیه السلام

در ادامه مطلب.....

حالا كه نيست مادر من هست دخترت

 حتي حسين هم به فداي تو و سرت

از مسجد مدينه كه خيري نديده اي

 يادت كه هست كوچه و پهلوي ياورت

دل شوره ام شبيه هراس مدينه است

 رنگ كبود پر شده در ديده ي ترت

 آيا زمان رفتن تو سوي مادر است؟

خيلي به ياد فاطمه اي روز آخرت

من قصد كرده ام كه اگر رفتني شدي

 گيسوي خويش پهن كنم در برابرت

چه ضربه اي زدند كه اي كاش مي زدند

 آن ضربه را به جاي تو بر فرق دخترت

 چه ضربه اي زدند كه ابرو شكاف خورد

چه ضربه اي زدند كه افتاد پيكرت

خون از بدن كنار زدن عادت من است

آن روز خون سينه و حالا سحر سرت

***علي اكبر لطيفيان***

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان طه
8 مرداد 92 12:48
گلم بروزم بیا


چشم....
فرشته
9 مرداد 92 19:48
یا غیاث المستغیثین...
التماس دعا...
بیا پیشم



محتاجیم به دعا....
چشم
علی
10 مرداد 92 6:42
و علیکم السلام . شهادت امام عدالت و مهربانی را بشما وخانواده محترم تسلیت میگویم و عاجزانه التماس دعا دارم.
فرشته
10 مرداد 92 13:36
سلام گلم طاعات و عبادات قبول باشه

ایشالا همه عاقبت به خیر بشیم


سلام آبجی خانمم....
ممنونم همچنین شما...
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
12 مرداد 92 17:04
سلام محمد پارسا در مسابقه ی نینی شکمو شرکت کرده کدش 578 هست تشریف بیارید وبلاگ و عکسشو ببینید اگر خوشتون اومد فقط کافیه کد 578 و به 20008080200 ارسال کنید تا عید فطر بیشتر مهلت ندارم ممنونم اگر اینکارو انجام بدید چون خیلی دوست دارم عکسش توی مجله چاپ بشه با تشکر از لطفتون
مامان فاطمه کوچولو
13 مرداد 92 4:26
متشکرم مامان خانوم. ان شالله در کنار خانوادت پیروز و سربلند باشید


خواهش میکنم.
وظیفه بود....
مامان طه
13 مرداد 92 8:39
سلام عزیزم بروزم


سلام چشم.....
مامانی
14 مرداد 92 3:00
سلام مامان علی اکبر دلم براتون تنگ شده بود آمدن دیدنتون .مثل همیشه آرامش وبلاگ تون برقرار بود .موفق باشید.


سلام مامانی....
ممنونم شما خیلی لطف داری
فرشته
15 مرداد 92 5:28
اللهم عجل لولیک الفرج...


انشاالله
سمیرا
15 مرداد 92 7:56
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگم سر زدی
التماس دعا
خصوصی


سلام خواهش میکنم.
ممنونم
مامان امیرمهدی
16 مرداد 92 1:24
سلام عزیزم نماز روزتون قبول.بعد از مدتها به روز شدم تشریف بیارین


سلام ممنونم همچنین شما
چشم...خدمت میرسیم.
مامانی درسا
16 مرداد 92 20:22
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
پیشاپیش عیدتون مبارک

ممنونم مامان درسا جون
عید شما هم مبارک
فرشته
31 مرداد 92 22:17



چرا گریه عزیزم؟؟؟
انشاالله که خیره...